🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19761.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مظنون جدید هک توییتر شناسایی شد؛ نوجوان ۱۶ ساله طراح اصلی حمله؟

کمتر از دو ماه پیش توییتر مورد حمله سایبری گسترده قرار گرفت و چندین نفر بازداشت شدند. حالا مقامات فدرال یک نوجوان ۱۶ ساله را در «ماساچوست» شناسایی و با وی ملاقات کرده‌اند که ظاهرا ...

کمتر از دو ماه پیش توییتر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - مورد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - حمله سایبری گسترده قرار گرفت و چندین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - نفر بازداشت شدند. حالا مقامات فدرال یک نوجوان ۱۶ ساله را در «ماساچوست» شناسایی و با وی ملاقات کرده‌اند که ظاهرا نقش بالایی در هک توییتر داشته و طراحی اصلی آن بوده است.

مرداد ماه مقامات یک نوجوان ۱۷ ساله به نام «گراهام کلارک» را به عنوان مغز متفکر بزرگترین حمله هکری در تاریخ توییتر دستگیر کردند. حالا به نظر می‌رسد یک نوجوان دیگر در این پرونده حضور دارد که نقش بیشتری نسبت به کلارک در این هک ایفا کرده است.

این نوجوان که هنوز نام آن مشخص نشده، ظاهرا در ماه مه همراه با کلارک حمله به توییتر را برنامه‌ریزی کرده است. طبق گزارش جدید، این احتمال وجود دارد که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - نوجوانان اهل ماساچوست با استفاده از تکنیک‌های فیشینگ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - صوتی به سیستم‌های بک‌اند بیشتری نفوذ کرده باشند.

در تاریخ ۲۵ تیر ماه دو نوجوان به همراه چندین نفر دیگر از اعتبارنامه‌های سرقتی کارکنان توییتر استفاده کردند تا یک کلاهبرداری بیت کوینی بزرگ راه‌اندازی کنند و برای هدف خود، از حساب‌های افراد مطرحی مانند جو بایدن، ایلان ماسک، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - باراک اوباما و شرکت اپل استفاده کردند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان

توییتر در گذشته اعلام کرده بود که مهاجمان به پسورد این حساب‌ها دست پیدا نکرده‌اند و به جای این کار، از سیستم‌های داخلی کارکنان برای کلاهبرداری خود استفاده کرده‌اند. پس از مدتی این شبکه اجتماعی از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - دسترسی مهاجمان به پیام‌های دایرکت حداقل ۳۶ حساب خبر داد.

چندین ساعت پس از این حمله، صرافی‌های ارز دیجیتال مانع از انتقال بیت کوین به حساب مهاجمان شدند و آن‌ها نتوانستند به رمزارز زیادی دست پیدا کنند. با این حال طبق گزارش‌ها، افراد فریب خورده ۱۲ - تعمیرات تلویزیون سام در شهر صایین قلعه استان زنجان - بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۴۰ هزار دلار به حساب مهاجمان منتقل کرده‌اند.

انتظار می‌رود در آینده مقامات فدرال اطلاعات بیشتری درباره این نوجوان منتشر کنند و همچنین از نقش وی که احتمالا مغز متفکر اصلی این حمله محسوب می‌شود، پرده بردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone