🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19768.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در نیمه اول ۲۰۲۰ مشخص شدند؛ آیفون ۱۱ با اقتدار در صدر

اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۰ توانسته ۳۷.۷ میلیون نسخه از گوشی آیفون ۱۱ را به فروش برساند و آن را تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی بازار کند. در گزارشی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی «Omdia» ...

اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۰ توانسته ۳۷.۷ میلیون نسخه از گوشی آیفون ۱۱ را به فروش برساند و آن را تبدیل به پرفروش‌ترین گوشی بازار کند.

در گزارشی که اخیرا توسط شرکت تحقیقاتی «Omdia» منتشر شده، ۱۰ گوشی پرفروش در نیمه اول سال جاری میلادی به چشم می‌خورند که در صدر آن‌ها گوشی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون ۱۱ قرار گرفته. این گوشی هوشمند قیمت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - پایینتری نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۱ پرو دارد، با این حال همچنان از چیپست قدرتمند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپل A13 Bionic بهره می‌برد.

اپل توانسته با این گوشی هوشمند موفقیت سال گذشته خود را تکرار کند، با این حال آیفون ۱۱ به فروش بالاتری نسبت به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون XR دست پیدا کرده. این غول فناوری آمریکایی در نیمه اول ۲۰۱۹ موفق - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به فروش ۲۶.۹ میلیون نسخه از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی آیفون XR شده بود که البته این دستگاه در لیست سال جاری میلادی نیز وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان

۵ گوشی هوشمند اپل در لیست امسال قرار گرفته‌اند و این کمپانی توانسته ۸.۷ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - میلیون نسخه از نسل جدید آیفون SE را در این بازه زمانی به فروش برساند. آیفون SE جدید با این میزان در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. آیفون XR که عمر تقریبا بالایی دارد توانسته با فروش ۸.۰ میلیون نسخه در رتبه ششم قرار بگیرد.

یکی از موارد جالب توجه در آمار امسال، فروش کمتر آیفون ۱۱ پرو نسبت به پرو مکس است. فروش این گوشی غول پیکر ۱ میلیون نسخه بیشتر از برادر خود بوده و در رتبه هفتم جدول به چشم می‌خورد.

سایر گوشی‌های موجود در این لیست قیمت پایینی دارند و تنها یک نماینده سامسونگ یعنی گلکسی A51 با فروش ۱۱.۴ میلیون نسخه در آن قرار گرفته است. همانطور که مشاهده می‌کنید، فاصله بسیار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - زیادی میان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی اول و دوم این جدول یعنی آیفون ۱۱ و گلکسی A51 وجود دارد.

در رتبه‌های سوم و چهارم گوشی‌های ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو به ترتیب با فروش ۱۱.۰ و ۱۰.۲ میلیون دستگاه به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر زرین شهر استان اصفهان - چشم می‌خورند. در رتبه‌های هشتم و نهم به ترتیب گوشی‌های ردمی 8A و ردمی ۸ با فروش ۷.۳ و ۶.۸ میلیون دستگاه قرار گرفته‌اند تا شیائومی صاحب ۴ نماینده در این فهرست شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone