🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19774.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در حال ساخت سه موبایل تاشو جدید است

هنوز گلکسی زد فولد ۲ به بازار عرضه نشده اما برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که سامسونگ از حالا مشغول توسعه سه گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی زد فولد است. به گزارش Android Headlines، ...

هنوز گلکسی زد فولد ۲ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - به بازار عرضه نشده اما برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که سامسونگ از حالا مشغول توسعه سه گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی زد فولد است.

به گزارش Android Headlines، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - سامسونگ در حال ساخت سه موبایل تاشو از خانواده گلکسی Z فولد است که زد فولد ۳، زد فولد لایت و زد فولد S نام دارند. گلکسی زد فولد ۳ موبایل تاشو پرچمدار سامسونگ خواهد بود و سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

گلکسی زد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - فولد لایت قرار است یک موبایل تاشو با قیمت معقول باشد و احتمال دارد سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. از گلکسی زد فولد S اطلاعات چندانی در دست نیست، اما آنطور که منبع گزارش می‌کند از هر دو طرف قابلیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - تا خواهد داشت.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان

در ادامه گزارش آمده که گلکسی زد فولد ۳ قلم S Pen خواهد داشت که قیمت گوشی را بالاتر خواهد برد. برای اینکه گلکسی زد فولد ۳ بتواند از قلم دیجیتال پشتیبانی کند، سامسونگ باید لایه مخصوصی به نام Digitizer را زیر نمایشگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - قرار دهد. این لایه قابلیت تا شدن دارد اما استفاده از آن ارزان تمام نخواهد نشد.

آنطور که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - در ادامه گزارش نوشته شده گلکسی زد فولد ۳ به چیپست پرچمدار کوالکام در سال ۲۰۲۱ یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز خواهد شد. به غیر از این مورد اطلاعات دیگری از این موبایل در دست نیست چرا که هنوز یک سال دیگر با عرضه آن فاصله داریم.

شایعه عرضه گلکسی زد فولد لایت از مدت‌ها قبل به گوش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - می‌رسد. بر اساس شایعات این گوشی اواخر سال جاری یا سال آینده میلادی با قیمت کمتر از هزار دلار روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برای پایین آوردن قیمت این گوشی احتمالاً از پلی آمید شفاف (CPI) یا به عبارت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - ساده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - پلاستیک به جای شیشه فوق نازک (UTG) در نمایشگر استفاده خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سقز استان کردستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone