🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19776.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

همکاری اپل با دولت آمریکا برای توسعه نسخه «محرمانه» آیپاد

یکی از مهندسین سابق اپل فاش کرد که این شرکت پانزده سال پیش در همکاری با دولت آمریکا نسخه دستکاری شده و «محرمانه» آیپاد را ساخته است. «David Shayer»، مهندس سابق اپل می‌گوید سال ۲۰۰۵ ...

یکی از مهندسین سابق اپل فاش کرد که این شرکت پانزده سال پیش در همکاری با دولت آمریکا نسخه دستکاری شده و «محرمانه» آیپاد را ساخته است.

«David Shayer»، مهندس سابق اپل می‌گوید سال ۲۰۰۵ رییس تیم نرم افزار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - آیپاد از او درخواست کرده تا به دو نفر از مهندسان وزارت انرژی آمریکا برای توسعه نسخه ویژه آیپاد کمک کند. این دو نفر از طرف شرکتی به نام «بکتل» (Bechtel) - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - بوده‌اند که یکی از پیمانکاران دفاعی بزرگ ایالات متحده به شمار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - می‌رود.

Shayer می‌گوید در آن زمان فقط ۴ نفر در اپل از این پروژه اطلاع داشتند که هیچ کدام از آنها دیگر در این شرکت کار نمی‌کنند. همچنین این پروژه آنقدر محرمانه بوده که تمام ارتباطات به صورت حضوری انجام می‌شده و خبری از نامه نگاری‌های اداری نبوده است.

ظاهراً اپل و دولت آمریکا به دنبال توسعه نسخه‌ای از آیپاد بوده‌اند که توانایی ذخیره داده‌ها از وسیله‌ای دیگر را داشته باشد. شمایل این مدل نباید تفاوتی با نمونه اصلی می‌کرده و تمام داده‌های ذخیره شده روی هارد دیسک آن باید غیر قابل شناسایی می‌بوده‌اند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان

نقش اصلی Shayer - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - در این پروژه نظارت بر هرگونه درخواست از طرف وزارت انرژی ایالات متحده از اپل بوده است. به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - گفته او کارکنان این وزارت دفتر اختصاصی در اپل داشته‌اند و در بازه چندین ماهه نحوه کار کردن با سیستم عامل آیپاد و دستکاری آن را آموزش دیده‌اند.

اپل و وزارت انرژی آمریکا برای این پروژه از نسل پنجم آیپاد استفاده کرده بودند چرا که کیس آن به راحتی باز شده و هاردش ۶۰ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - ظرفیت دارد. همچنین آیپاد نسل پنجم آخرین مدلی بود که سیستم عاملش امضای دیجیتالی اپل را نداشت، بنابراین دستکاری نرم افزاری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - را آسان‌تر می‌کرد.

وزارت انرژی آمریکا مسئول برنامه جنگ افزار و انرژی هسته‌ای است و سال ۲۰۰۵ بودجه آن ۲۴.۳ میلیارد دلار بوده که ۹ میلیارد دلار آن صرف اهداف دفاعی مثل برنامه بازدارندگی هسته‌ای شده است.

Shayer می‌گوید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - هیچ گاه آن وسیله‌ای که قرار بوده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - اطلاعات را از آیپاد ذخیره کند ندیده، اما معتقد است وزارت انرژی آمریکا احتمالا قصد داشته از آیپاد دستکاری شده به عنوان یک «شمارشگر گایگر» مخفی استفاده کند. از این نوع شمارشگرها معمولاً برای سنجش میزان آلودگی‌های رادیواکتیو استفاده می‌شود و Shayer می‌گوید وزارت انرژی آمریکا با استفاده از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - این آیپاد می‌توانسته به شکل پنهانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - در مورد فعالیت رادیواکتیو اطلاعات جمع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خدابنده استان زنجان - آوری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمشاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خدای من، تلویزیون توشیبا 50UA2B63DG من خراب شده و هیچی نشون نمیده. از شهر خدابنده منطقه روستای قیدار هم هستم. میدونید چجوری میتونم این مشکل رو حل کنم؟

اگر یک مشتری جدید هستید، کار خوبی کردید! اطلاعات خرابی شما خیلی مهم است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم. بهتر است بهترین تخصصی را پیدا کنید تا مشکل شما حل شود. از طریق تماس با شرکت توشیبا، میتوانید تعمیرکار خوبی از قیدار پیدا کنید. آنها قطعا می توانند راه حل مناسبی برای همین خرابی پیدا کنند.

البته این مهم است که قبل از تعمیر، باید مشکلات ممکن را بررسی کرد. اگر سیم ها بعد از اتصالات آنها شکسته نشده و هلیاک ها به میزان کافی فعال هستند، این مشکل می تواند به عنوان یک مشکل نرم افزاری رخ دهد. در این صورت، باید تلاش کرد تا تلویزیون را ریست کرد.

این یک فرآیند ساده است. برای این کار، باید کنترل عناصر صفحه نمایش را به شکل زیر انجام دهید:

1. پاور را به خاموشی تنظیم کنید.
2. باز کردن منوی OSD در تلویزیون را فشار دهید.
3. در منو ، به گزینه "تنظیمات TV" بروید.
4. "Reset TV" را انتخاب کنید.
5. دکمه "OK" را فشار دهید تا تلویزیون ریست شود.

حالا باید دوباره کنترل عناصر صفحه نمایش را به خاموشی تنظیم کنید و دکمه پاور را بزنید تا تلویزیون روشن شود. امیدواریم مشکلات شما به این راحتی حل شود.

اما اگر هیچی پیش نیومد و مشکل شما ادامه داشت، بهتر است یک تعمیرکار حرفه ای را استخدام کنید. میتوانید به صورت آنلاین تعمیرکار حرفه‌ای پیدا کنید.

از اینکه از ما سوال کردید بسیار متشکرم. با سپاس فراوان از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone