🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23242.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مکالمات کاربران با دستیار صوتی گوگل دیگر به طور پیشفرض ذخیره نمی‌شود

گوگل امروز اعلام کرد مکالمات کاربران با دستیار صوتی این شرکت دیگر به طور پیش‌فرض ذخیره نخواهند شد. از این پس کاربرانی که با «گوگل اسیستنت» سر و کار دارند باید حین راه اندازی آن ...

گوگل امروز اعلام کرد مکالمات کاربران با دستیار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - صوتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - این شرکت دیگر به طور پیش‌فرض ذخیره نخواهند شد.

از این پس کاربرانی که با «گوگل اسیستنت» سر و کار دارند باید حین راه اندازی آن با شرکت در برنامه جدید Voice & Audio Activity نسبت به ذخیره سازی یا بازبینی مکالماتشان رضایت خود را اعلام کنند.

غول موتورهای جستجو از مکالمات کاربران برای بهبود هوش مصنوعی دستیار صوتی خود و بالا بردن توانایی آن در تشخیص صدای کاربران استفاده می کند. از کاربران کنونی Voice Match نیز در مورد تمایل آنها به ذخیره سازی مکالمات شان با دستیار صوتی گوگل سوال می شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران

کاربران همچنین می توانند پس از اعمال تغییرات جدید میزان حساسیت هوش مصنوعی دستیار صوتی گوگل را در پاسخ به فرمان «Hey Google» کاهش دهند.

تغییرات فوق پس از این رخ می دهند که غول فناوری اواسط مرداد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - ماه وادار به توقف بازبینی گفتگوهای کاربران با اسیستنت شده و وادار به عذرخواهی شد:

«نتوانستیم به طور واضح نحوه نگهداری و پردازش داده های شما را بیان کنیم. به همین دلیل عذرخواهی می کنیم.»

در چند ماه اخیر گزارشاتی در مورد بازبینی مکالمات کاربران با دستیار صوتی اپل و گوگل منتشر شد. اواسط تیر خبری منتشر شد که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - از بازبینی گفتگوهای کاربران با اسیستنت توسط افراد متفرقه حکایت می کرد. شهریور ماه نیز خبری روی سایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - قرار گرفت که از شنود روزانه مکالمات کاربران توسط کارمندان متفرقه در شرکت اپل خبر می داد.

بحث جمع آوری و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - ذخیره داده های کاربران توسط دستیارهای صوتی به دغدغه قانونگذاران در چند ایالت آمریکا از جمله ایلینوی و کالیفرنیا تبدیل شده تا با وضع قوانین جدید در این رابطه ذخیره سازی داده های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - کاربران را فقط با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - رضایت آنها انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone