🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23244.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دامنه فعالیت ایران رنتر گسترده‌تر شد: امکان خرید تور مسافرتی اقساطی از علی بابا

استارت‌آپ «ایران رنتر» با همکاری علی بابا فروش خدمات تور و مسافرتی را به صورت اقساطی آغاز کرده تا تاثیر مثبتی روی صنعت گردشگری کشور بگذارد. «امیر حق رنجبر» مدیر عامل ایران رنتر در گفتگو ...

استارت‌آپ «ایران رنتر» با همکاری علی بابا فروش خدمات تور و مسافرتی را به صورت اقساطی آغاز کرده تا تاثیر مثبتی روی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - صنعت گردشگری کشور بگذارد.

«امیر حق رنجبر» مدیر عامل ایران - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - رنتر در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر جزییات این اقدام را تشریح می‌کند: «ما برای بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید اینترنتی و اقساطی محصولاتشان را به ساده‌ترین روش فراهم کردیم. در این همکاری نیز با توجه به افزایش هزینه‌های سفر، کاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - کردیم که مشتریان بتوانند با خرید کارت اعتباری علی بابا، سفارش‌های خود را از این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - سایت به وسیله‌ کارت‌های اعتباری انجام دهند.»

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان

حق رنجبر با مقایسه همکاری اکسپدیا (بزرگترین سایت فعال در زمینه گردشگری در دنیا) و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - سایت Affirm (که فعالیتی مشابه با ایران رنتر دارد) در این زمینه می‌گوید که حالا مثل همین همکاری جهانی در ایران پیاده‌سازی شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد: «ما آماده همکاری با دیگر سایت‌های سیر و سفر کشور نیز هستیم و به زودی قصد داریم تا با چندین سایت فعال دیگر در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - این زمینه نیز همکاری کنیم.»

مدیرعامل ایران رنتر سود حاصل از خریدهای کارت اعتباری علی بابا برای اقساطی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - کردن هزینه‌های سفر را فعلا ۲۶ درصد اعلام می‌کند که باید در دوره زمانی یکساله بازپرداخت شود و ابراز امیدواری می‌کند که مقدار این سود در آینده نه چندان دور کاهش یابد. مدیرعامل ایران رنتر در پاسخ به این سوال که آیا امکان فراهم کردن چنین شرایط توسط خود پلتفرم‌ها به صورت مستقل نیز وجود دارد یا خیر به دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - می‌گوید:

«امکان انجام چنین فعالیتی با مطالعه و مشقات زیاد برای مجموعه‌ها میسر است ولی منطقی پشت آن وجود ندارد. در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - ابعاد بین‌المللی حتی فروشگاه‌های بزرگی چون والمارت با سایت Affirm کار می‌کند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - تمرکز خود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - را روی کسب و کار خودش گذاشته است. فروش قسطی یک کار تخصصی است و کسب‌وکارها عمدتا روی بیزینس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - خود تمرکز دارند.»

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان

به گفته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - حق رنجبر در حال حاضر ایران رنتر بدون هیچ ریسکی کاری می‌کند که انگار خود این سایت‌ها فروش قسطی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - را انجام می‌دهند: «سایت‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - و پلتفرم‌ها دیگر خودشان درگیر مشکلات و پیگیری‌های این مساله نمی‌شوند. وقتی کسی ده میلیون کارت اعتباری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - علی بابا می‌خرد، تمامی آن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - مبلغ را یکجا از ما می‌گیرد و فروش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - خود را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - بیشتر می‌کند. برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - کسب‌وکارها فروش مهم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - است و نه سود حاصل از قسط و ما می‌توانیم رقم فروش آنها را چند برابر کنیم و آنها هم خودشان را درگیر کارهای فین‌تکی نکنند.»

مدیرعامل ایران رنتر باور دارد که مدل ضمانتی و اعطای تسهیلات ایران رنتر مدلی است که بعد از مدتها آزمون و خطا به وجود آمده است. او با اشاره به سرعت رشد ماهانه بالای این مجموعه در چند ماهه اخیر به دیجیاتو می‌گوید: «شرایط اقتصادی هم در این رشد بی‌تاثیر نبود. ما در حال حاضر افزایش رشد ۵۰ درصدی در ماه را داریم و روزانه نزدیک به ۴۰۰ خرید اعتباری دریافت می‌کنیم.»

به گفته حق رنجبر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - تعداد خرده‌وام‌هایی که ایران رنتر به مشتریان خود اعطا می‌کند به شدت افزایش داشته و تا پایان سال جاری می‌توان ایران رنتر را در کنار ۱۰ بانکی که بیشترین تعداد وام را به مشتریان خود داده‌اند قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone