🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23243.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو‌های دیپ فیک تا ۶ ماه آینده غیر قابل تشخیص می‌شوند [تماشا کنید]

ویدیو‌های دیپ فیک ویدیو‌های تقلبیی هستند که توسط هوش مصنوعی درست می‌شوند. این ویدیو‌ها با کمک یادگیری ماشین می‌توانند رویداد‌هایی که اصلا اتفاق نیفتاده است را به وجود بیاورند؛ یا شخصصیت‌های معروف را وادار به ...

ویدیو‌های دیپ فیک ویدیو‌های تقلبیی هستند که توسط هوش مصنوعی درست می‌شوند. این ویدیو‌ها با کمک یادگیری ماشین می‌توانند رویداد‌هایی که اصلا اتفاق - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیفتاده است را به وجود بیاورند؛ یا شخصصیت‌های معروف را وادار به گفتن حرف‌هایی کنند که هیچ وقت گفته نشده است. حال تصور کنید این قابلیت در دسترس همگان قرار گیرد؛ احتمالا تا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چند ماه دیگر در فضای مجازی این ویدیو‌ها را خواهید دید.

هوش مصنوعی اغلب به سراغ افراد معروف مانند سلبریتی‌ها رفته و با تغییر ویدیو اصلی این افراد می‌تواند آن‌ها را وادار به کارهای دلخواه سازنده این ویدیو‌ها کند. معمولا هزاران عکس از شخص مورد نظر به هوش مصنوعی‌ داده می‌شود که سپس به یک ویدیو کاملا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - طبیعی ولی فیک تبدیل می‌شود که تنها با کمک یک دوبلور، می‌توانید این شخصیت‌ها را وادار به گفتن هر چیزی کنید؛ البته به صورت فیک. در ادامه می‌توانید یکی از ویدیو‌های دیپ فیک را مشاهده کنید:

به گفته دکتر لی (محقق علوم کامپیوتری دانشگاه کالیفرنیا)، ما تنها ۶ ماه با ویدیو‌های دیپ فیک غیر قابل تشخیص فاصله داریم و باید به دنبال راه دیگری برای تشخیص اینگونه ویدیو‌ها باشیم. به گفته وی، در حال حاضر تشخیص تقلب بودن ویدیو‌ها بدون ابزار خاصی میسر است، ولی تکنولوژی به کار رفته در این زمینه، به قدری سریع پیشرفت می‌کند که تا ۶ ماه دیگر شاهد ویدیو‌های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاملا قابل باور خواهیم بود.

البته وی می‌گوید که برای ساختن چنین ویدیو‌های باورپذیری، باید وقت و انرژی بسیاری صرف شود ولی نتایج آن‌ها معمولا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ترسناک و غیر قابل تشخیص خواهد شد.البته خود دکتر لی نیز برای کارهای تحقیقاتی خود ویدیوی از سخنرانی ولادمیر پوتین ساخته بود که در عمل یک ویدیو دیپ فیک بود و هیچگاه توسط پوتین چنین مصاحبه رسمی صورت نگرفته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بود. او می‌گوید با وجود خطرات احتمالی، این کار برای پیشرفت این علم ضروری است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

دکتر لی امیدوار است بتواند راه حلی برای شناسایی ویدیو‌های دیپ فیک پیدا کنید تا از آسیب رساندن آن به افراد معمولی جلوگیری کند. با این حال پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که شاید در آینده‌ای خیلی نزدیک دیگر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قادر به تشخیص این ویدیو‌ها نباشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone