تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20271.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رگولاتوری: نمی‌خواهیم هزینه اینترنت VDSL برای کاربران بالا باشد

به دنبال توسعه VDSL در کشور و راه‌اندازی این سرویس در برخی شهرهای کشور، سوالات زیادی پیرامون جزییات این طرح در ذهن کاربران نقش بسته که گستره آن از هزینه‌های این سرویس و زمان عرضه ...

به دنبال توسعه VDSL در کشور و راه‌اندازی این سرویس در برخی شهرهای کشور، سوالات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زیادی پیرامون جزییات این طرح در ذهن کاربران نقش بسته - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که گستره آن از هزینه‌های این سرویس و زمان عرضه دقیق و نهایی آن در برمی‌گیرد. سازمان رگولاتوری تاکید دارد که نرخ تعرفه خدمات VDSL بیشتر از نرخ تعریف شده مصوبه ۲۶۶ این سازمان نخواهد بود و این پیش‌بینی را می‌کند که FCPها برای جذب مخاطب، هزینه‌ها را نسبت به این تعرفه نیز کمتر لحاظ کنند تا سرویس VDSL در بین مشترکین جا بیفتد.

موضوعی که توسط «محمد امامی» مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری نیز تایید می‌شود. او در گفتگو با دیجیاتو درباره این هزینه‌ها می‌گوید:

«بعید است هزینه تمام شده برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مشترکین خیلی زیاد شود. اساسا قصد نداریم که هزینه اینترنت را زیاد کنیم و سیاست‌مان گران‌تر کردن اینترنت نیست. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شایعاتی نظیر دو برابر بودن هزینه‌های VDSL محقق نخواهد شد.»

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

آنطور که سازمان رگولاتوری می‌گوید قیمت‌ها قرار است بر اساس مصوبه این سازمان باشد و با نگاهی به این مصوبه می‌توان حدود قیمت تمام شده برای سرویس VDSL را محاسبه کرد؛ همانطور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که در جدول بالا مشخص است نرخ ماهانه برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این سرویس‌ها از ماهی ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد و این رقم بیش از دو برابر هزینه‌های ADSL است؛ اما چرا گفته می‌شود که احتمالا هزینه‌های VDSL دوبرابر هزینه‌های اینترنت ثابت کنونی مشترکین نخواهد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود؟

امامی در این باره پیش‌بینی می‌کند که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - FCPها در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - وهله اول قیمت‌گذاری این محصول جدید را پایین‌تر از نرخ مصوب تعیین کنند تا بازار گرم شود و کاربران برای استفاده از این سرویس علاقه‌مند شوند چرا که در هر حال مشترکین باید یک مودم چند صد هزار تومانی نیز برای بهره‌بردن از سرعت واقعی VDSL نیز تهیه نمایند. امامی در اینباره بیشتر توضیح می‌دهد: «نباید فراموش کرد که در سرویس VDSL حجم اینترنت مشترک سریع‌تر تمام خواهد شد و به همین خاطر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رقابت در عرضه حجم‌ها برای مشترک برای FCPها شکل خواهد گرفت.»

امامی در رابطه با اینکه چرا شکست این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انحصار به مدت طولانی سرانجامید به دیجیاتو می‌گوید: «اجرای مصوبات کمیسیون یک مقدمه دارد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و با توجه به اینکه این مصوبه هم فراز و نشیب زیادی داشته و بحث فراهم شدن شرایط اجرای مصوبه به طول انجامید و بحث قراردادی طرفین و تامین و تجهیزات و باید یک برنامه ریزی دقیق شکل می‌گرفت تا چه شهری را چه اپراتوری مجهز کند. توافق بین مخابرات و FCPها نیز به طول انجامید و توافق طرفین قرارداد موضوع بسیار مهمی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود.  و انحصار سیم مسی در انحصار اپراتور ارتباطی قالب کشور است و در ایران دست مخابرات است.»

او موضوع انحصار طلبی مخابرات را رد می‌کند و می‌گوید بدنه دولتی بودن مخابرات باعث شد تا عکس‌العمل چندان به موقعی نشان ندهد و این فرایند به همین خاطر کمی طول کشیده است: «مخابرات یک مجموعه تجاری بسیار بزرگ است و مساله ای که در آن مهم است - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سود و زیان است. این فرایند در مخابرات طول کشید ولی امروزه دیگر باید مصوبات را اجرا کند و مثل هر اپراتور دیگری با آن برخورد خواهد شد.»

تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

امامی درباره ورود FCPها به شهرها برای ایجاد سیستم VDSL می‌گوید که ابتدا درخواستها از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سوی FCP به وزارت ارتباطات ‌می‌آید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و وزارت ارتباطات نیز می‌پذیرد که هر FCP کدام شهر را مجهز کند، به عنوان مثال شهر دزفول توسط شاتل به این سیستم مجهز شده و شنیده‌ها حکایت از این دارد که آسیاتک نیز مشغول راه‌اندازی این سرویس در شهر اصفهان است. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - او تاکید می‌کند که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پس از این فرایند، شرکت مذکور ارائه دهنده اینترنت باید با شهرداری‌ و شورای شهر و نهادهای دیگر صحبت کند و این مساله کمی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روند کار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را کند می‌کند: « فاصله ورود یک FCP تا عرضه واقعی VDSL به مشترک در یک شهر چند ماه است و سعی داریم این فاصله زمانی را کاهش دهیم. مثلا ر مورد شهرداری‌ها و شورای شهر وزارت ارتباطات پشت FCPها است و صحبت‌هایی با این نهادها انجام داده تا روند کار سریع‌تر صورت بگیرد. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به هر حال نباید فراموش کنیم VDSL یک فرایند تدریجی است و تا یک زمانی را طی کند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و به نتیجه برسد، کمی طول می‌کشد.»

امامی با ذکر این نکته که مشکلات راه‌اندازی نهایی VDSL فقط به درگیری مجوزهای دستگاه‌های داخلی مرتبط نمی‌شود به دیجیاتو می‌گوید مساله خرید تجهیزات و تحریم‌ها و شرایط ارزی را نیز در نظر گرفت: «هر شرکتی که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بخواهد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در بازار رقابت باید در این شرایط قرار بگیرد.»

به گفته امامی از زمانی که کلید طرح VDSL در کشور خورده میانگین سرعت اینترنت ثابت در رتبه‌های جهانی رشد کرده و این موضوع با توسعه VDSL در کشور ادامه خواهد داشت. او تاکید دارد که توسعه باید در هر دو حوزه ارتباطات سیار و ثابت به صورت همزمان رخ بدهد: «نباید به خاطر اقبال کمی که به اینترنت ثابت شده این تصور به وجود بیاید که تنها باید به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فکر رشد اینترنت ثابت باشیم بلکه این دو مقوله باید به صورت مستقل از یکدیگر رشد کنند چرا که هنوز با استانداردها و کیفیت جهانی فاصله دارند و جا برای بهتر شدن هر دو است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone