تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20272.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

iOS 14 اجرای کارهای مختلف با ضربه به پشت آیفون را ممکن می‌کند

اپل دیشب در کنفرانس WWDC 2020 از آپدیت iOS 14 با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید رونمایی کرد. یکی از قابلیت‌های جالب این نسخه که اپل فرصت پرداختن به آن را پیدا نکرد، ژست حرکتی جدیدی ...

اپل دیشب در کنفرانس WWDC 2020 از آپدیت iOS 14 با ویژگی‌ها و قابلیت‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جدید رونمایی کرد. یکی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از قابلیت‌های جالب این نسخه که اپل فرصت پرداختن به آن را پیدا نکرد، ژست حرکتی جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی پنل پشتی آیفون کارهای مختلف را انجام دهد.

آپدیت iOS 14 قابلیت جدیدی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد کارهایی همچون پایین کشیدن Control Center یا احضار سیری را تنها با دو یا سه ضربه به پنل پشتی انجام دهد. انجام کارها با ضربه زدن فقط به همین دو مورد ختم نمی‌شود و می‌توان فعال کردن مد Reachability، گرفتن اسکرین شات، باز کردن جستجوی Spotlight و کارهای دیگر را نیز انجام داد. کاربر همچنین می‌تواند جسچرهای مختلف را برای ژست‌های دو یا سه ضربه تعریف کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ضربه‌ها از همه شورتکات‌هایی که در آیفون ساخته‌اید پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توان با ضربه زدن به پنل پشتی به سرعت برنامه‌های شخص ثالثی مثل گوگل اسیستنت را نیز اجرا کرد.

کاربرانی محدودی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که با iOS 14 کار کرده‌اند، از دقت این قابلیت و همچنین عملکرد خوب آن حتی با کیس‌های ضخیم و چرمی خبر داده‌اند. البته ظاهراً در حال حاضر این قابلیت فقط در آیفون X به بعد فعال شده است. برای فعال کردن آن کافیست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در iOS 14 مسیر Settings > Accessibility > Touch > Back Tap را دنبال کرد.

آپدیت iOS 14 قابلیت‌های جدید و مورد انتظاری را به آیفون‌ها اضافه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به قرار دادن ویجت‌ها در هوم اسکرین، دسته بندی اپ‌ها بسته به میزان استفاده کاربر، حالت تصویر در تصویر و چند قابلیت دیگر اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone