🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35931.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای ارتباط بین موبایل و کامپیوتر معرفی شد

مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام «تلفن شما» (Your Phone) برای ویندوز در کنفرانس بیلد 2018 رونمایی کرد. هر فرد با استفاده از این اپلیکیشن قادر است که محتویات تلفن‌ همراهش را به صفحه کامپیوتر ...

مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام «تلفن شما» (Your Phone) برای ویندوز در کنفرانس بیلد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 2018 رونمایی کرد. هر فرد با استفاده از این اپلیکیشن قادر است که محتویات تلفن‌ همراهش را به صفحه کامپیوتر منتقل کرده و میان آنها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ارتباط مستقیم ایجاد نماید. بدین ترتیب به تمام کاربران ویندوز 10 اجازه داده خواهد شد عکس، نوشته و اعلان های موبایلشان را روی صفحه نمایش کامپیوتر شخصی‌ خود مشاهده کنند.

قابلیت های این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپ به سیستم عامل تعبیه شده در گوشی کاربر بستگی دارد اما کمپانی ردموندی ادعا کرده نرم افزار آنها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قادر است که رابط کاربری یک گوشی اندرویدی را آنقدر خوب در کامپیوتر پیاده کند که دیگر کاربر نیازی به لمس کردن موبایلش نداشته و کاربر تنها از این اپ بهره ببرد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته کاربران iOS هم خواهند توانست با استفاده از اپلیکیشن جدید ویندوز 10، دیتای خود را با آیپد شخصیشان به اشتراک بگذارند، به شرطی که روی هر دو گجتشان مرورگر اِج را نصب کرده باشند. اگرچه مایکرسافت اولین شرکتی نیست که چنین ایده را مطرح می‌کند چرا که  کمپانی دل نیز پیشتر از طرحی مفهومی به همین نام استفاده کرده بود و با استفاده از آن اجازه می‌داد تماس‌ها و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اعلان‌های یک تلفن همراه روی کامپیوتر‌های شخصی این برند دیده شود.

شرکت مایکروسافت قصد دارد اپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «تلفن شما» را طی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همین هفته برای کاربران اینسایدر ویندوز آزمایش کند تا اگر با بازخورد خوبی مواجه شد، آن را روی ویندوز 10 عرضه کند. البته این شرکت ردموندی در حال آزمایش آپدیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بزرگتری را روی ویندوز 10 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بوده که Redstone 5 نام دارد و قرار است تا آن را تا پایان پاییز امسال عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone