🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28125.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نوبت‌گیری شعبات و استعلام بیمه با کد دستوری سامانه تامین اجتماعی

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی شده تاکید کرد که ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق ...

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - تامین اجتماعی با بیان اینکه احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - (USSD) راه اندازی شده تاکید کرد که ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - پیامک نیز در دست بررسی است. به گفته او گرانی هزینه‌های پیامکی در حال حاضر مانع از ایجاد این طرح شده است.گفت: ارسال سوابق بیمه‌ای از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - طریق سامانه پیامکی نیز در دست بررسی است.

«علی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - معیری» در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: «به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - علت هزینه‌های بالایی که ارسال پیامک دارد، فعلاً احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - راه اندازی کرده‌ایم.»

به گفته معیری بیمه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - شدگان می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۲* (ستاره ۱۴۲ مربع) با سیمکارت همراه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - اول و #۱۴۲۰* (ستاره ۱۴۲۰ مربع) با سیمکارت ایرانسل و رایتل، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - کنند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با روش‌های اعلام شده، اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌ای، میزان دستمزد و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - تعداد روزهای سابقه پردازی بیمه و همچنین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - نوبت‌گیری برای شعبات و کارگزاری‌ها امکان پذیر است. او هزینه‌های تمام شده پیامکی برای دریافت این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - موارد را گزاف دانست و اعلام کرد: «ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق سامانه پیامکی را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - نیز در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - دست بررسی داریم، ولی باید در نظر داشته باشیم که ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی داریم و با احتساب هزینه هر پیامک باید ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم.»

به گفته معیری برای اجرای این طرح باید از سوی هیئت مدیره تامین اجتماعی مجوز دریافت کنیم. ما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - به لحاظ فنی مشکلی برای ارسال پیامکی سوابق بیمه‌ای نداریم، اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - به نظر می‌رسد راه‌های جایگزین چون USSD و مراجعه به وبسایت تامین اجتماعی در حال حاضر گزینه‌های بهتری باشند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان

ناگفته نماند وبسایت تامین اجتماعی به گفته برخی از کارشناسان از مشکلات فنی متعددی رنج می‌برد و با وجود این انتقادات همچنان به وضعیت این وبسایت رسیدگی نشده است؛ به عنوان مثال بسیاری از کاربران حتی برای ورود به سامانه مشکل دارند و علی رغم درج رمز درست، سایت از ورود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مریوان استان کردستان - آنها ممانعت بعمل می‌آورد.

شایان ذکر است اپلیکیشن تامین اجتماعی من نیز برای دریافت انواع خدمات تامین اجتماعی در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone