🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11901.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی شبکه خاص جدیدی که موجب از کار افتادن سیستم وای‌فای آیفون می‌شود

دومین نام مخربی که می‌تواند شبکه وای‌فای آیفون را از کار بیندازد، توسط همان شخص قبلی کشف شد. منتها این بار گفته می‌شود که در صورت مواجهه با این مشکل حتی از طریق ریست تنظیمات ...

دومین نام مخربی که می‌تواند شبکه وای‌فای آیفون را از کار بیندازد، توسط همان شخص قبلی کشف شد. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - منتها این بار گفته می‌شود که در صورت مواجهه با این مشکل حتی از طریق ریست تنظیمات شبکه هم نمی‌توانید ایراد را برطرف کنید.

«کارل شو»، محققی که حدود دو هفته پیش باگ عجیب شبکه وای‌فای آیفون را پیدا کرد، می‌گوید نام «secretclub%power%» هم می‌تواند کاری کند تا گوشی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - شما دیگر قادر به استفاده از قابلیت وای‌فای نباشد. این مشکل از طریق ریست تنظیمات شبکه هم برطرف نمی‌شود و ظاهرا تنها راه حل ممکن برای حل آن ریست کل دستگاه به تنظیمات کارخانه است. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - البته این راهکار هنوز آزمایش نشده، بنابراین انجام آن را توصیه نمی‌کنیم.

در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - گزارش دفعه قبل گفته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - شده بود که آیفون در مواجهه با شبکه‌ای که اسم آن «p%s%s%s%s%n%» دچار این باگ می‌شود. ولی مشکل قبلی به واسطه ریست تنظیمات شبکه قابل حل بود. این دفعه به نظر نمی‌رسد که مشکل را بتوان با همان راهکار برطرف ساخت.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل

همان‌طور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - که قبلا گفته بودیم، ایراد شبکه آیفون به خطایی در سیستم کدگذاری فرمت داده‌های رشته‌ای برمی‌گردد. باگ این سیستم به لایه‌های زیرین iOS مربوط است و از پشته شبکه نشأت می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که مشکل نام شبکه‌های وای‌فای بیشتر در شبکه‌هایی دیده می‌شود که نام آن‌ها شامل نویسه‌های s% یا p% یا n% است. ترکیب % به اضافه یک نویسه در بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی یک ترکیب رایج برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - تعیین حالت یک متغیر به صورت رشته‌ای است. در زبان C، با n% می‌توان تعداد نویسه‌های موجود در یک فرمت رشته‌ای را به متغیری مربوط به تابع فرمت رشته‌ای منتقل کرد.

سیستم وای‌فای iOS - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - احتمالا نام شبکه وای‌فای را به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - یک کتابخانه داخلی منتقل می‌کند که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - باعث ثبت اجباری اطلاعات در حافظه و سرریز بافر می‌شود. این اتفاق حافظه را دچار اشکال کرده و سیستم عامل را به توقف پروسه وادار می‌کند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر خلخال استان اردبیل - احتمالا به همین دلیل است که وای‌فای از کار می‌افتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone