🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37844.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

در آینده‌ای نزدیک با اموجی‌های واقعیت مجازی سامسونگ ویدیو چت کنید

شرکت سامسونگ همزمان با معرفی پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از اموجی‌های واقعیت افزوده‌ای رونمایی کرد که به نظر می‌رسید جوابی برای انیموجی‌های اپل باشند. اکنون پتنتی از سامسونگ به ...

شرکت سامسونگ همزمان با معرفی پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - اس 9 و اس 9 پلاس از اموجی‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - واقعیت افزوده‌ای رونمایی کرد که به نظر می‌رسید جوابی برای انیموجی‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - اپل باشند. اکنون پتنتی از سامسونگ به ثبت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - رسیده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک با اموجی‌های واقعیت مجازی می‌توان ویدیو چت نمود. مسئله‌ای که می‌تواند مشکلات پهنای باند پایین در اینگونه مکالمات را حل کند.

در سال ۲۰۱۳، شرکت سامسونگ پیش بینی کرده بود که در آینده‌ای نزدیک، ویدیو چت با پهنای باند پایین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - مشکل خواهد خورد. به همین دلیل اکنون پتنتی در این زمینه ثبت کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از انیمیشن‌های سه بعدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - خود به ویدیو چت پرداخته تا مشکل سرعت آپلود ویدیو‌ها را از بین ببرند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس

در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - این پتنت، اشاره شده که سیستم‌های ارتباطی ویدیویی موجود، به پهنای بند بالا نیاز داشته و در پاره‌ای از مواقع تاخیرات بسیاری حین مکالمات به وجود می‌آورند. یک تصویر در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - صدم ثانیه‌ باید تولید شده، سپس فشرده شده و به گجت دیگری ارسال شود. البته برخی کاربران حین ویدیو چت نمی‌توانند ارتباط چشمی با یکدیگر ایجاد کنند چرا که دوربین‌های تعبیه شده در موبایل‌ها، اصولاً بالای نمایشگرشان قرار دارد که ایجاد ارتباط چشمی را سخت می کند.

به همین دلیل نیاز بود تا یک سیستم ارتباط تصویری ساخته شود که حین پایین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - آوردن پهنای باند مورد نیاز بتواند حالات چهره و حرکت را به صورت همزمان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - شبیه‌سازی کرده و در عین حال به کاربر نیز شباهت داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس

اموجی‌های واقعیت افزوده‌ی سامسونگ به کاربران کمک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - می‌کنند که یک آواتار بر اساس عکس‌هایشان ساخته و بتوانند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر لارستان استان فارس - آن را به دلخواه شخصی سازی کنند. پس از ساخته شدن این اموجی‌ها، کاربر می‌تواند تصویر یا گیفی از آنها برای دیگر کاربران بفرستند. البته هنوز نمی‌توان از این آواتار در ویدیو چت استفاده نمود. اگر این پتنت عملی شود و این قابلیت به اموجی‌های واقعیت مجازی اضافه گردد، کاربران قادر خواهند بود میان آواتارهایشان ارتباط چشمی برقرار کرده و با یکدیگر به صحبت بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone