🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37841.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصویر رسمی و اطلاعات جدیدی از گوشی وان پلاس 6 منتشر شد

در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس 6 باقی مانده، به تازگی مشخصات جدیدی از آن منتشر شده است. وان پلاس به طور رسمی جنس شیشه ای قاب پشتی ...

در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل پرچمدار وان پلاس 6 - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باقی مانده، به تازگی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مشخصات جدیدی از آن منتشر شده است.

وان پلاس به طور رسمی جنس شیشه ای قاب پشتی این گوشی پرچمدار را تأیید کرده. پیش از این نیز برخی گزارش ها اشاره به احتمال استفاده از شیشه کرده بودند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا به این ترتیب امکان پشتیبانی از شارژ بیسیم فراهم شود. با این حال در آن زمان وان پلاس از تأیید این موضوع امتناع کرده بود.

استفاده از قاب شیشه ای اکنون توسط مدیر عامل و هم بنیانگزار این کمپانی «Pete Lau» در انجمن محصولات رسمی وان پلاس تأیید شده. بر اساس گزارش ها گوشی مورد بحث حس اعلایی را در دست ایجاد می کند و حسی از ارزش [بالا] را به کاربر القا می نماید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
تصویر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منتشر شده توسط مدیر عامل کمپانی وان پلاس

مدیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کمپانی افزوده که وان پلاس پیش از این که به نتیجه نهایی دست پیدا کند، 70 نمونه اولیه را آزمایش کرده است. به ادعای او شیشه مورد بحث از 5 لایه از جنس پوشش مبتنی بر نانو تکنولوژی بهره می برد، در حالی که به طور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - معمول در شیشه های دیگر تنها 3 لایه استفاده می شود.

به این ترتیب عمق بیشتری به شیشه داده می شود و همچنین با لبه های منحنی، طراحی شده که سازنده نام «خط افق» را برای آن در نظر گرفته است.

علاوه بر اطلاعاتی در مورد شیشه، تصویری که همراه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با آن منتشر شده رنگ بنفش وان پلاس 6 را نشان می دهد. این رنگ تا حدودی مشابه با رنگ بنفش یاسی گلکسی اس 9 سامسونگ (بررسی دیجیاتو) به نظر می رسد.

همچنین در تصویر جزئیات دیگری نیز مشخص شده. بر این اساس وان پلاس 6 دارای قاب آلومینیومی خواهد بود که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آنتن های آن در بخش های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کناری قاب قرار گرفته. در قسمت پایینی قاب هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یک درگاه USB-C به همراه اسپیکر اصلی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

وان پلاس هنوز زمان عرضه گوشی هوشمند وان پلاس 6 - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را تأیید نکرده. با این حال برخی گزارش ها از منابع خبری هندوستان اشاره به رونمایی در 28 اردیبهشت ماه و با قیمت پایه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 600 دلار دارند. در حالی که برخی منابع دیگر خبر از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اشتباه بودن این تاریخ داده اند.

اخیراً نیز صفحه پیش فروش وان پلاس 6 در وبسایت هندوستان آمازون مشاهده شده که اشاره به تاریخ معرفی 26 اردیبهشت داشته. با این حال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود تاریخ رونمایی رسمی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اولیه چند روز پیش از معرفی در هند باشد.

انتظار می رود وان پلاس 6 از چیپست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد و دارای گواهینامه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشد.

علاوه بر تصویر و اطلاعات منتشر شده توسط مدیر کمپانی، اخیراً وان پلاس خبر از برنامه ویژه خود داده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که بر اساس آن از خریداران علاقه مند دعوت می شود که برای برنامه بررسی پیش از عرضه این گوشی هوشند ثبت نام کنند. بر این اساس کاربران یاد شده می توانند بررسی های به گفته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کمپانی بی طرفانه خود را برای جامعه کاربران وان پلاس و به زبان انگلیسی منتشر کنند.

شرکت کنندگان می توانند تا پیش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 12 اردیبهشت ماه درخواست های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود برای حضور در این برنامه را از طریق - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سایت وان پلاس ارائه دهند و در نهایت در 22 اردیبهشت ماه لیست شرکت کنندگان نهایی اعلام خواهد شد.

تمامی جزئیاتی که تاکنون در مورد وان پلاس 6 می دانیم را در مطلب ویژه دیجیاتو مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone