🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37843.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوشی G7 ThinQ ال جی را از تمام زوایا ببینید [به روز رسانی]

هفته‌ی آینده قرار است شرکت ال جی از G7 ThinQ رونمایی کند. به همین جهت اخیراً مشخصات زیادی از این گوشی فاش شده و حتی تصاویر زیادی نیز از این موبایل به دست آمده است. ...

هفته‌ی آینده قرار است شرکت ال جی از G7 ThinQ رونمایی کند. به همین جهت اخیراً مشخصات زیادی از این گوشی فاش شده و حتی تصاویر زیادی نیز از این موبایل به دست آمده است. با این حال امروز ایوان بلس عکس‌هایی از پرچمدار بعدی ال جی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد، موبایل یاد شده را از تمامی زاویا مشاهده کنند.

با مشاهده‌ی این دو تصویر متوجه می‌شویم که مشخصات لو رفته قبلی درست بوده و پرچمدار بعدی شرکت ال جی از یک بریدگی در نمایشگر بهره می‌برد. همچنین کلید پاور این موبایل به لبه‌ی سمت راستش منتقل شده و کلید دستیار گوگل‌اش در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این مسئله موجب شده که پس از سالها G7 ThinQ ، اولین مدلی باشد که کلید پاور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن در پنل پشتی‌اش تعبیه نشده است. البته هنوز هم در پنل پشتی تجهیزات بسیاری قرار گرفته و دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و لوگوی این موبایل در این قسمت تعبیه شده‌اند.

پرچمدار بعدی ال جی قرار است یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی داشته باشد و از چیپست قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی دخلی بهره ببرد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

شایعات حاکی از آن است که موبایل یاد شده به همراه یک ویژگی نرم افزاری متفاوت عرضه خواهد شد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، بریدگی تعبیه شده در گوشی را از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظرها مخفی کنند. به نظر می‌رسد G7 ThinQ درست همانند ال جی V30S ThinQ از یک تکنولوژی هوش مصنوعی متفاوت بهره می‌برد که قادر است ویژگی‌های ارتقا یافته‌‌‌ای به دوربین، دستیار هوشمند و ... اضافه کند. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به دخالت دست، این موبایل را با فرمان های خود کنترل کنند.

قرار است دوازدهم اردیبهشت، از G7 ThinQ در شهر نیویورک رونمایی شود و مدتی پس از آن نیز به بازار‌های مختلف جهان ارسال شود.

به روز رسانی:

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به تازگی شرکت ال جی دعوت نامه‌هایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای رویداد معرفی پرچمدار جدیدش به رسانه‌ها ارسال کرده‌ است. با اینکه در متن این دعوت نامه ‌ها گفته نشده که مراسم یاد شده به چه موبایلی اختصاص دارد اما نام G7 ThinQ در بالای این تصویر حک شده، که نشان‌ می‌دهد معرفی این موبایل در تاریخ ذکر شده صورت پذیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone