🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35952.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چگونه بعد از نصب آپدیت اخیر ویندوز، ده گیگابایت فضای حافظه را خالی کنیم؟

آیا شما هم آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را دریافت کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که احتمالا همین حالا چیزی در حدود 10 گیگابایت از حافظه‌تان از فایل‌های به درد نخور اشغال شده. ...

آیا شما هم آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را دریافت کرده‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که احتمالا همین حالا چیزی در حدود 10 گیگابایت از حافظه‌تان از فایل‌های به درد نخور اشغال شده. برای ما این فضا چیزی در حدود سی گیگابایت بود!

اما چرا این اتفاق افتاده؟ در این مقاله به همین موضوع پرداخته‌ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

فایل‌های قدیمی ویندوز، مسبب اشغال فضای حافظه

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

به‌روزرسانی ویندوز از بیلدی به بیلد دیگر، دقیقا مثل آن است که یک نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز را روی رایانه‌تان نصب کنید. بنابراین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وقتی مثلا ویندوز را از Fall Creators به آپدیت آوریل 2018 ارتقاء می‌دهید، درست مثل این است که روی رایانه یا لپ‌تاپ یک ویندوز جدید نصب شده باشد.

با ارتقاء به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک «بیلد» جدید، ویندوز یک پوشه Windows.old در درایو حافظه‌تان می‌سازد که حاوی فایل‌های سیستمی از ویندوز قدیمی شماست. این فایل‌ها که در حکم پشتیبان هستند، به شما اجازه می‌دهند که در صورت نارضایتی از آپدیت‌‌های جدید سیستم عامل، همیشه فرصت بازگشت یا به اصطلاح «دانگرید» به نسخه‌های قبلی را داشته باشید.

اما این فایل‌های پشتیبان گاهی می‌توانند بیش از 10 گیگابایت از فضا را به اشغال خود درآورند که اگر حافظه محدودی داشته باشید، ممکن است به کند شدن سیستم عامل و مشکلات دیگر بر بخورید.

البته ویندوز برای جلوگیری از مشکل‌ساز شدن این فایل‌ها، کاری کرده که پس از گذشت 10 روز از آپدیت به طور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خودکار از حافظه پاک بشوند. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با این وجود اگر به حافظه‌تان احتیاج - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داشته و نمی‌خواهید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ده روز برای پاکسازی منتظر بمانید، قادرید این فایل‌ها را به طور دستی هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پاک کنید که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

هشدار: فقط در صورتی فایل‌ها را پاک کنید که ویندوزتان بدون مشکل در حال کار کردن باشد. اگر در آپدیت جدید مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشید و فایل‌های قدیمی ویندوز را پاک کنید، دیگر توانایی دانگرید به بیلد قبلی را نخواهید داشت.

برای بازگشت یا دانگرید به بیلدهای قدیمی‌تر ویندوز چه کنیم؟

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

خوشبختانه کار بسیار راحت است. مسیر Settings > Update & Security > Recovery را دنبال کرده و گزینه “Go back to the previous version of Windows 10” را پیدا کنید. اینجا می‌توانید با کلیک روی دکمه “Get Started” کار بازگشت به بیلد قدیمی ویندوز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را آغاز نمایید.

پاکسازی پوشه Windows.old با ابزار Free Up Space

اگر از بابت کارکرد صحیح و عاری از مشکل بیلد جدید ویندوز خاطر جمع هستید، می‌توانید فایل‌های بیلد قدیمی را پاک کنید. برای این کار نیازی به پاکسازی دستی نیست، و هرگز هم نباید این کار را انجام بدهید چرا که در به‌روزرسانی آوریل 2018 مایکروسافت ابزار مخصوصی برای این کار در اختیارتان قرار داده.

این ابزار Free Up Space نام دارد که می‌توانید در تنظیمات ویندوز آن را بیابید. برای اجرای ابزار هم کافیست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مسیر Settings > System > Storage > Free Up Space Now را دنبال کنید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در این صفحه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تیک “(Previous Windows Installation's)” را از لیست علامت بزنید. اینجا می‌توانید میزان حافظه‌ای که توسط فایل‌های قدیمی ویندوز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اشغال شده را مشاهده کنید.

اگر با منظره‌ای مشابه اسکرین‌شات پایین مواجه نشدید، به این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معناست که یا از قبل فایل‌های قدیمی ویندوز را پاک کرده‌اید یا اینکه ویندوز به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طور خودکار این کار را برایتان انجام داده است.

در این مرحله باید نوع دیتایی که خواستار پاک شدن‌شان هستید را تعیین کرده و سپس روی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گزینه “Remove Files” در بالای صفحه کلیک کنید. کار تمام است، از آزاد شدن فضای حافظه لذت ببرید.

پاکسازی فایل‌های قدیمی ویندوز با ابزار Disk Cleanup

روش دیگری که می‌توان برای پاکسازی فایل‌های قدیمی ویندوز به کار گرفت، استفاده از ابزار Disk Cleanup - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است. برای دسترسی به آن وارد منوی استارت شده و Disk Cleanup را جستجو کنید و سپس اینتر بزنید.

در پنجره برنامه، گزینه Clean Up System Files را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس از فهرست به نمایش درآمده، تیک “(Previous Windows installation's)” را بزنید. درست مثل Free Up Space که بالاتر گفتیم، اینجا هم از شما خواسته می‌شود که فایل‌های دلخواهتان برای پاکسازی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انتخاب کنید.

این کار را که انجام دادید، حالا روی OK - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کلیک کرده و منتظر بمانید تا ابزار کار پاکسازی فایل‌ها را انجام بدهد. توجه کنید که بسته به حجم فایل‌های انتخابی، این کار ممکن است کمی زمان‌بر باشد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با همین روش ساده، می‌توانید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حافظه رایانه‌ یا لپ‌تاپ‌ خود را از شر چندین گیگابایت فایل اضافی خلاص کنید تا هم فضا برای ذخیره فایل‌های مفیدتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آزاد شود و هم تجربه بهتری از اجرای بیلد جدید ویندوز داشته باشید.

توجه داشته باشید که در صورت پاکسازی فایل‌های قدیمی، اگر مجددا خواستار بازگشت به بیلد‌های قدیمی باشید چاره‌ای جز نصب مجدد بیلد‌های قدیمی ویندوز 10 از روی دیسک یا Installation Media نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone