🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35953.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چالش جدید گوگل: چند اموجی را می‌توانید در دنیای واقعی پیدا کنید؟

اگر یک موبایل نزدیک‌تان دارید، emojiscavengerhunt.withgoogle.com را باز کنید و ببینید تا کجا می‌توانید پیش بروید؛ گوگل به تازگی چالشی سرگرم‌کننده راه انداخته که در آن باید به شکارچی اموجی‌ها تبدیل شوید. بعد از رفتن به ...

اگر یک موبایل نزدیک‌تان دارید، emojiscavengerhunt.withgoogle.com را باز کنید و ببینید تا کجا می‌توانید پیش بروید؛ گوگل به تازگی چالشی سرگرم‌کننده راه انداخته که در آن باید به شکارچی اموجی‌ها تبدیل شوید. بعد از رفتن به وب‌سایت، هوش مصنوعی از شما می‌خواهد تا در مدت زمان محدودی اشیائی که شبیه به اموجی‌ها هستند را بیابید.

هر چه قدر هم بیشتر پیش بروید، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زمان‌ افزایش می‌یابد. هدف گوگل از ساخت این وب‌سایت و ارائه تجربه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی این است تا نشان دهد که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چگونه می‌توان از ابزارهای یادگیری ماشینی برای ساخت بازی‌های کوچک سرگرم‌کننده استفاده کرد. البته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در بعضی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قسمت‌ها هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درست تصاویر را تشخیص نمی‌دهد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با این حال به خاطر تجربه‌ متفاوت وب‌سایت و از آن طرف جمله‌هایی که هوش مصنوعی در هنگام یافتن اشیاء مورد نظر به زبان می‌آورد، سر زدن به emojiscavengerhunt و اموجی‌گردی در دنیای واقعی جذابیت‌های خودش را دارد. تجاربی شبیه به این سایت، توانایی‌های هوش‌ مصنوعی در تشخیص اجسام و تاثیری که از آن ها در آینده می‌توانند بگذارند را ملموس‌تر می‌کنند.

در هفته آینده که همایش توسعه‌دهندگان Google I/O برگزار می‌شود احتمالا گوگل بخشی از صحبت‌هایش را به هوش‌ مصنوعی اختصاص خواهد داد. شایعات خبر از بروزرسانی جدید گوگل لنز می‌دهند. انتظار می‌رود از پروژه یادگیری ماشین AutoML هم بیشتر بشنویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone