🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18233.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا احتمالا خرید فیت‌بیت توسط گوگل را تایید می‌کند

گوگل آبان سال گذشته برنامه‌های خود برای خرید کمپانی تولید ساعت‌های هوشمند «فیت‌بیت» را اعلام کرد. این معامله باید به تایید نهادهای مختلفی برسد و ظاهرا اتحادیه اروپا در آستانه تایید آن قرار دارد. گوگل ...

گوگل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - آبان سال گذشته برنامه‌های خود برای خرید کمپانی تولید ساعت‌های هوشمند «فیت‌بیت» را اعلام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - کرد. این معامله باید به تایید نهادهای مختلفی برسد و ظاهرا اتحادیه اروپا در آستانه تایید آن قرار دارد.

گوگل سال گذشته برای سر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - و سامان دادن به به وضعیت گجت‌های پوشیدنی خود فیت بیت را به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت امیدوار است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - به کمک تجربیات چندین ساله فیت بیت در بازار گجت‌های پوشیدنی بتواند کل اکوسیستم Wear OS را متحول کند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

آنطور که «رویترز» به نقل از آگاه منابع آگاه می‌گوید اتحادیه اروپا پس از بررسی‌های جامع احتمالا این قرارداد را تایید خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان

امنیت داده‌های کاربر همچنان یک نگرانی بزرگ است و در این گزارش ذکر شده که گوگل پیشنهاد کرده استفاده از داده‌های فیت‌بیت را با دقت بیشتری کنترل کرده و آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - محدود کند. گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما تعهد طولانی مدت خود برای حمایت از سایر تولیدکنندگان دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - پوشیدنی اندروید را رسمی کرده‌ایم و به کاربران فیت‌بیت اجازه می‌دهیم تا در صورت تمایل از طریق API - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - به سرویس‌های خدمات بخش سوم متصل شوند.

اتحادیه اروپا باید قبل از تصمیم‌گیری درباره پذیرش یا مطالبه امتیازات بیشتر نسبت به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - آنچه گوگل ارائه داده، به بررسی بازخورد رقبا و مصرف‌کنندگان بپردازد. قرار است که کمیسیون در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) یا قبل از آن تصمیم‌گیری کند.

خرید فیت‌بیت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - توسط گوگل نشان‌دهنده علاقه این شرکت به تمرکز بیشتر روی جنبه پوشیدنی Wear OS است. ممکن است Wear OS به شکل کامل تغییر کند یا حتی شاهد معرفی ساعتی از سوی گوگل باشیم. این سیستم‌عامل پشت سر رقبایی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و دیگر دستبندهای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - تناسب اندام ارزان‌قیمت از سازندگانی مانند شیائومی است اما اگر این خرید به درستی پیش برود؛ ممکن است گوگل به بازیگری سرسخت برای رقابت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رودسر استان گیلان - با سایر شرکت‌ها تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone