تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20720.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تعطیلی واحدهای تولید لوازم خانگی کشور به دلیل عدم تخصیص ارز

عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی کشور از احتمال تعطیلی واحدهای تولید لوازم خانگی طی ۴۵ روز آتی خبر داد. به گفته آقای هاشمی به موجب بخشنامه جدید بانک مرکزی تولیدکنندگان دیگر اجازه استفاده ...

عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی کشور از احتمال تعطیلی واحدهای تولید لوازم خانگی طی ۴۵ روز آتی خبر داد. به گفته آقای هاشمی به موجب بخشنامه جدید بانک مرکزی تولیدکنندگان دیگر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اجازه استفاده از ارز اشخاص یا ارز حاصل از صادرات غیر را ندارند و همین مساله میتواند منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود.

این بخشنامه کلیه واحدهای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صنفی را ملزم نموده که ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیما به ثبت برسانند و سپس واحدهای تولیدی برای تهیه ارز مورد نیاز خود در این سامانه ثبت نام می کنند تا براساس نوبت ارز به آنها تخصیص داده شود.

حالا اما به گفته دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی کشور بانک مرکزی با صدور این بخشنامه فرایند ثبت اظهارنامه صادراتی (یا همان کوتاژ) متوقف شده که این مساله تامین ارز برای واحدهای تولیدی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را با مشکل جدی روبرو کرده است.

هاشمی با اشاره به محدودیت تامین و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تخصیص ارز به اقلام وارداتی مورد نیاز تولید در صنعت لوازم خانگی، وضعیت واحدها را بحرانی توصیف کرد و گفت: در صورت ادامه این شرایط احتمال دارد تولید واحدهای لوازم خانگی تا ۴۵ روز دیگر متوقف شود.

به گفته این مقام مسئول گروه کالایی قطعات و مواد اولیه لوازم خانگی باید ارز نیمایی دریافت کنند، با این حال، در سال جاری تنها ۲۵ درصد نیاز این صنعت از طریق - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامانه نیما و مابقی از ارز اشخاص تامین شده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

هاشمی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در ادامه اظهار داشت که هدف بانک مرکزی از این امر کنترل نرخ ارز بوده اما او باور دارد که چنین سیاستی منجر به بحران جدی برای صنعت کشور خواهد شد.

وی همچنین افزایش قیمت و مشکلات تامین مواد پتروشیمی و ورق - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فولادی را از دیگر مشکلات تولید لوازم خانگی عنوان کرد و از توقف تولید برخی واحدهای یخچال‌سازی در روزهای اخیر خبر داد و علت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن را مشکل در تامین مواد پتروشیمی مورد نیاز دانست.

روشن است که ادامه فعالیت واحدهای تولیدی بستگی به میزان ذخیره مواد اولیه آنها دارد و هاشمی ضمن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اشاره به این نکته اظهار داشت با ادامه روند کنونی در زمینه تامین ارز و محصولات پتروشیمی، احتمال توقف فعالیت واحدهای تولید یخچال حداکثر تا ۲۰ روز آینده و واحدهای لوازم خانگی حداکثر تا ۴۵ روز آینده وجود دارد.

با خروج تولیدکنندگان خارجی لوازم خانگی از بازار کشورمان بار تولید این محصولات بر دوش شرکت های داخلی افتاد و حالا به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد که به خاطر مشکلاتی از جمله عدم تخصیص ارز و کمبود مواد اولیه بحرانی جدی در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازار لوازم خانگی در راه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone