تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23926.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از هدست Gear VR پشتیبانی نمی‌کنند

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از هدست Gear VR پشتیبانی نمی کنند. پشتیبانی نکردن جدیدترین پرچمداران سامسونگ از Gear VR آینده این هدست را در هاله ای از ابهام ...

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از هدست Gear VR پشتیبانی نمی کنند.

پشتیبانی نکردن جدیدترین پرچمداران سامسونگ از Gear VR آینده این هدست را در هاله ای از ابهام فرو برده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - است. سامسونگ حتی یکبار هم به این هدست در رویداد رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس اشاره نکرد و از سال 2017 آن را به روز رسانی نکرده. آخرین محصولات سازگار با این هدست، خانواده گلکسی اس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - 10 هستند که البته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - فقط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - به کمک آداپتور می توان هدست را به آنها وصل کرد.

احتمالا این تصمیم به دلیل محبوبیت پایین هدست های وابسته به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - موبایل گرفته شده. هدست Gear VR برای کار کردن به پردازنده و صفحه نمایش گوشی وابسته است و همین عامل محبوبیت آن را کاهش داده است. از سوی مقابل هدست های مستقل که نمایشگر داخلی دارند (مثل Oculus Quest) محبوبیت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - بالایی نزد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - کاربران پیدا کرده اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان

با وجود بی مهری سامسونگ نسبت به Gear VR، این هدست همچنان زنده است. بسیاری از گوشی های قدیمی تر سامسونگ از این هدست پشتیبانی می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - کنند و از آن در فستیوال ها برای نمایش محتوای VR استفاده می شود. اپ ها و بازی های متنوعی هم برای این هدست ساخته شده اند. آمازون ماه گذشته اپلیکیشن Prime Video VR را برای این هدست منتشر کرد.

هدست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - های مستقل گران هستند و تا زمانی که قیمت آنها کاهش پیدا نکند، Gear VR می تواند گزینه ای ارزان قیمت برای تجربه واقعیت مجازی در کلاس های درس و رویدادهای مختلف باشد. البته سامسونگ Gear VR را از فروشگاه خود حذف کرده و فقط صفحه این محصول وجود دارد. ولی می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - توان این هدست را به قیمت 100 دلار از آمازون سفارش داد.

هدست های وابسته به گوشی در حال افول هستند چون علاوه بر سامسونگ، گوگل هم اعلام کرده که گوشی پیکسل 3A از هدست Daydream پشتیبانی نخواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone