🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44909.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل بعدی مایکروسافت نسخه متفاوتی از ویندوز را اجرا خواهد کرد

مدت هاست خبری از تلفن های ویندوزی جدید نیست و به نظر می رسد تب مایکروسافت برای تسخیر دنیای موبایل فروکش کرده است. شرکت مذکور اخیراً دستگاه های زیادی را معرفی و تولید کرده که ...

مدت هاست خبری از تلفن های ویندوزی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جدید نیست و به نظر می رسد تب مایکروسافت برای تسخیر دنیای موبایل فروکش کرده است. شرکت مذکور اخیراً دستگاه های زیادی را معرفی و تولید کرده که اکثر آنها، از سری سرفس بوده و نسخه دسکتاپ ویندوز را اجرا می کنند.

حال خبر می رسد کمپانی ساکن ردموند در حال تست و توسعه موبایل ویندوزی تازه ایست که از نسخه متفاوتی از سیستم عامل ویندوز موبایل استفاده می کند. این گزارش را دو منبع مختلف از درون مایکروسافت منتشر کرده اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حدودی صحت آن را تقویت می کند.

سیستم عامل جدید از رابط کاربری متفاوتی نسبت به آنچه در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویندوز 10 موبایل وجود دارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده خواهد کرد که البته از آنجایی که پروژه مورد بحث هنوز در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد، نمی توان با قطعیت راجع به آن اظهار نظر کرد.

ممکن است مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن های قدیمی خود را متوقف کند

بر اساس شواهد موجود، مایکروسافت می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهد بار دیگر تجربه موبایل را دگرگون کرده و سیستم عامل خود را از رقبا متمایز کند. اگر این فرض درست باشد، به احتمال زیاد شاهد قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های ویندوزی (مانند آنهایی که با «Silverlight» توسعه یافته اند) که با رابط کاربری جدید سازگاری ندارند خواهیم بود.

به هر حال باید در نظر داشت که برنامه ها قابل تغییر بوده و ممکن است - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در ماه های آتی و پیش از معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل جدید، کاملاً دگرگون شوند. از همین رو تاریخ دقیق رونمایی و عرضه محصول مورد بحث هنوز مشخص نیست و ممکن است تا یک سال آینده شاهد معرفی آن نباشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone