🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44910.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال نخستین حافظه های SSD با فناوری 64 لایه ای NAND را معرفی کرد

وسترن دیجیتال امروز جدیدترین حافظه های حالت جامد خود را به طور مشترک با شرکت سَن دیسک، زیرمجوعه خود، به مشتریان معرفی کرد. مدل های «WD Blue 3D NAND SATA SSD» و «SanDisk Ultra 3D ...

وسترن دیجیتال امروز جدیدترین حافظه های حالت جامد خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را به طور مشترک با شرکت سَن دیسک، زیرمجوعه خود، به مشتریان معرفی کرد. مدل های «WD Blue 3D - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - NAND SATA SSD» و «SanDisk Ultra 3D SSD» که توسط کمپانی مذکور رونمایی شده اند، با فناوری NAND سه بعدی ساخته می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در این تکنولوژی، سلول های حافظه فلش در لایه های متعددی روی هم انباشته شده و نتیجتاً در یک سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثابت، - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعداد سلول بیشتری جای خواهد گرفت. روش مذکور باعث می شود بتوان با صرف هزینه کمتر، فضای ذخیره سازی بیشتری فراهم نمود.

SSD های موجود در بازار مانند سری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 850 سامسونگ با قیمتی در حدود 175 دلار، از فناوری NAND با 32 لایه بهره می برند که محصولات وسترن دیجیتال با ساختار 64 لایه ای، حافظه بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در همان ابعاد ارائه کرده و هزینه ها را نیز به طرز چشمگیری کاهش می دهند.

SSD های جدید وسترن دیجیتال سرعتی برابر با 530MBps دارند

هر دو مدل جدید با ظرفیت های 1TB ،500GB ،250GB و 2TB در ابعاد استاندارد 2.5 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینچی عرضه خواهند شد که البته - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل Blue با فرمت «M2 2280» نیز قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سفارش است. درایوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد بحث با سرعت خواندن و نوشتن 530MBps، قیمت پایه 100 دلار و گارانتی سه ساله به فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهند رسید.

بر اساس اظهارات کمپانی، این دو محصول تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدل WD Blue، برای توسعه دهندگان سیستم و پردازش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های عمومی و نسخه SanDisk Ultra نیز برای گیمرها طراحی شده است. درایوهای مورد بحث پاییز امسال به دست مشتریان خواهند رسید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone