🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44905.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر پرتابل و زیبای ایسوس ZenScreen با پشتیبانی از USB-C معرفی شد

ایسوس به خاطر طراحی چشم نواز محصولاتش معروف است؛ تا جایی که روترهای ساخت این کمپانی نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. حال شرکت مورد بحث در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان نمایشگر قابل حملی را ...

ایسوس به خاطر طراحی چشم نواز محصولاتش معروف است؛ تا جایی که روترهای ساخت این کمپانی نیز بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زیبا به نظر می رسند. حال شرکت مورد بحث در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان نمایشگر قابل حملی را معرفی کرده که از همین فلسفه زیبایی پیروی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

ZenScreen با کد «MB16AC» یک صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رزولوشن 1080p است که با ضخامت 8 میلیمتری، حاشیه های 6.5 میلیمتری و وزن 780 گرمی، یکی از بهترین طراحی های حال حاضر دنیا را به خود اختصاص داده است.

در لبه پایین نمایشگر شاهد یک نوار فلزی هستیم که کلیدهای «تایید» و «منو» را در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سمت چپ، و کلید پاور را در سمت راست خود دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این نوار در امتداد پنل فلزی پشت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طراحی شده و در پهلوی چپ آن درگاه USB-C حضور دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در ذِن اسکرین خبری از صفحه لمسی و قلم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هوشمند نیست

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، حفره ای در سمت راست و کنار دکمه پاور قرار دارد که برای ایستاده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نگه داشتن نمایشگر، بدون نیاز به کاور تاشو طراحی شده است. خودکار موجود در عکس نیز از لوازم جانبی نماشگر بوده و به همراه آن عرضه می شود، اما خبری از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استایلوس و صفحه لمسی نیست و این ابزار صرفاً کارکردی در حد یک پایه نگهدارنده دارد.

ذِن اسکرین از قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چرخش خودکار بهره مند بوده و 4 سطح مختلف از فیلتر نور آبی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را به کاربر ارائه می دهد. فناوری تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بدون لرزش با گواهی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نامه «TÜV Rheinland» و 8 حالت ویدئوی پیش فرض از دیگر قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های این نمایشگر زیبا هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در جعبه محصول، یک کابل USB-C و یک تبدیل USB-C به USB-A (برای کاربرانی که در کامپیوتر خود درگاه USB-C ندارند) نیز قرار دارد. ایسوس ZenScreen با قیمت 249 دلار به بازار عرضه خواهد شد که در قیاس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با رقبا تا حدودی گران تر بوده و به زودی در دسترس مشتریان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قرار خواهد گرفت.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر مربوط به نمایشگر «ذِن اسکرین» را مشاهده بفرمایید:

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone