🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43087.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اندروید O احتمالاً ۳۰ مرداد ماه از راه می‌رسد

هنوز هم گزارش‌ها از زمان عرضه اندروید O چندان دقیق نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم دارد در ماه آگوست این نسخه از سیستم عامل اندروید را به شکل نهایی شده ...

هنوز هم گزارش‌ها از زمان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عرضه اندروید O چندان دقیق نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل تصمیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارد در ماه آگوست این نسخه از سیستم عامل اندروید را به شکل نهایی شده به دست کاربران برساند اما هنوز هم مشخص نیست که غول جستجو دقیقاً در چه روز قصد انجام چنین کاری را دارد.

«دیوید روداک» از وب سایت «اندروید پلیس» می‌نویسد که با توجه به اطلاعاتی قابل استنادی که از داخل شرکت گوگل به دست آورده، اینطور به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که غول جستجو تصمیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارد در روز ۲۱ آگوست - ۳۰ مرداد نام نهایی اندروید O را بیان کند.

چند درصد از کاربران قابلیت دریافت اندروید ۸ را در روز عرضه دارند؟

این در حالیست که «اوان بلس»، خبر می‌دهد که اندروید O نیز در همان حوالی ۲۱ آگوست و در همان هفته پس از آن روز (۲۱ آگوست دوشنبه و اولین روز کاری هفته است) عرضه خواهد شد. به هر حال می دانیم که احتمالاً در اواخر مرداد ماه تا اوایل شهریور ماه، گوگل می‌خواهد اندروید O را معرفی کند. اما سوال مهم تر اینجاست - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که چه کاربرانی آن را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دریافت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد؟ احتمالاً خودتان پاسخ را می‌دانید: کاربران پیکسل و نکسوس که درصد بسیار کوچکی از اکوسیستم اندروید را تشکیل می‌دهند.

با این حال روند عرضه نسخه‌های جدید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اندروید از سوی شرکت‌های تولید کننده موبایل نیز در سال‌های اخیر افزایش اندکی داشته و باید انتظار داشت تا چند ماه پس از عرضه، بیشتر پرچمداران سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ به اندروید نسخه ۸ اندروید آپدیت شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone