🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43089.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا کلیک روی لینک های پیشنهادی در صفحات وب به نفع شماست؟ محقق ایرانی پاسخ می دهد

اگر مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، احتمالاً به سیستم های پیشنهادگر (recommendation engine) برخورده اید. این موتورها، محصولات یا خدماتی که احتمالاً به دردتان می خورد را به شما نشان می دهند، اما ...

اگر مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، احتمالاً به سیستم های پیشنهادگر (recommendation engine) برخورده اید. این موتورها، محصولات یا خدماتی که احتمالاً به دردتان می خورد را به شما نشان می دهند، اما آیا تعامل با آنها واقعاً سودمند است؟

به تازگی «مهسا تازیکی» محقق ایرانی دانشگاه پلی تکنیک فدرال لوزان سوئیس (EPFL) به همراه تیمش، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - الگوریتمی را توسعه داده اند که اطلاعات فاش شده در زمان کلیک روی این سامانه ها را مشخص ساخته و نشان می دهد چه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بخش هایی از موتورهای پیشنهادگر از نظر حریم شخصی، ایمن به شمار می روند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
مهسا تازیکی

این تیم تحقیقاتی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - الگوریتم خود را از مجموعه داده حاصل از موتورهای پیشنهادگر Movielens و Jester به دست آورده اند. در این روش، ارزش ایجاد شده برای کاربر به ازای کلیک روی پیشنهادات، با مقدار اطلاعات شخصی فاش شده در این فرایند مقایسه می گردد و کاربر متوجه می شود که چه مواردی به ضررش تمام خواهد شد.

اگرچه همه سایت ها از سرویس های فوق استفاده نمی کنند، اما تقریباً تمام سایت های موجود به نوعی موتور پیشنهادگر مجهز شده اند و بنابراین الگوریتم فوق را می توان روی آنها پیاده سازی کرد.

تنها 5 درصد از کلیک روی سامانه های پیشنهادگر به نفع کاربر هستند

این تیم دانشگاهی همچنین «نظریه بازی ها» را روی نتایج الگوریتم اعمال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کردند تا راهکاری مطمئن را برای کلیک کردن به دست آورند. این نتایج نشان داد حدود 5 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درصد از کلیک ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روی آیتم های به نمایش درآمده در سامانه های پیشنهادگر به نفع کاربر هستند و مابقی آنها یا سودی ندارند، یا کاملاً به ضرر او خواهند بود.

خانم تازیکی قصد دارد این الگوریتم را توسعه داده و آن را در قالب افزونه برای مرورگرهای مختلف ارائه کند، تا کاربران نسبت به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نحوه عملکرد این سامانه ها و مدیریت اطلاعات شخصی خودشان آگاه تر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone