🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43090.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس امروز یک دستگاه سوپرکامپیوتر ساخت اچ پی را به فضا می فرستد

اسپیس اکس امروز پرواز دیگری را تدارک دیده و قصد دارد محموله ای شامل تجهیزات علمی را به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) بفرستد، که در میان آنها یک دستگاه سوپرکامپیوتر ساخت اچ پی هم ...

اسپیس اکس امروز پرواز دیگری را تدارک دیده و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قصد دارد محموله ای شامل تجهیزات علمی را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) بفرستد، که در میان آنها یک دستگاه سوپرکامپیوتر ساخت اچ پی هم به چشم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می خورد.

این کامپیوتر که Spaceborne نام گرفته، حاصل همکاری مشترک اچ پی و ناسا است که می خواهند ببینند آیا می توان از کامپیوترهای تجاری عادی در شرایط سخت فضا هم استفاده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرد یا خیر. در صورت موفقیت این پروژه، راه برای استفاده از این تجهیزات در سفرهای درازمدت آینده باز خواهد شد.

ایستگاه فضایی بین المللی در مدار نزدیک زمین جای گرفته که محل خوبی برای کامپیوترها به شمار نمی رود. از آنجا که ISS بیرون از جو زمین قرار دارد، در معرض تابش های زیانبار خورشیدی و کیهانی بوده و این وضعیت می تواند ابزارهای تکنولوژی را به مرور فرسوده سازد. به همین دلیل معمولاً کامپیوترهای ویژه ای را با لایه های محافظ در برابر این امواج به فضا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می فرستیم.

البته همان طور که انتظار می رود، محافظت از کامپیوترها به زمان و هزینه زیادی نیاز داشته و وزن دستگاه ها را نیز افزایش می دهد. حال کامپیوتر Spaceborne اچ پی می خواهد نخستین محصول تجاری عادی باشد که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرایط سخت فضا را تاب می آورد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در واقع Spaceborne - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای غلبه بر اختلالات تابش به نرم افزارش متکیست، نه به سخت افزار. این دستگاه به سیستم عامل لینوکس مجهز شده و می تواند رخدادهای زیانبار کیهانی، از جمله تابش های شدید را شناسایی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کند. در صورت پیش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بینی چنین وضعیتی، عملکرد داخلی خود را به گونه ای تنظیم می نماید که حداقل آسیب را متحمل گردد.

گفتنیست این دستگاه 146 مورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تست ویژه را پشت سر گذاشته تا مورد قبول ناسا قرار گیرد. مدت زمان فعالیت Spaceborne در ایستگاه فضایی برابر یک سال تعیین شده و می تواند نتایج ارزشمندی را در اختیار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دانشمندان و مهندسین روی زمین قرار دهد.

راکت فالکون 9 اسپیس اکس، امروز رأس ساعت 21:01 به وقت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تهران از پایگاه کیپ کاناورال در ایالت فلوریدای آمریکا به پرواز در خواهد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone