🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39407.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

افزایش قد بی سابقه فضانورد ژاپنی در ایستگاه فضایی بین المللی

محیط ریزگرانش (محیطی که در آن جاذبه بسیار نزدیک به صفر است) یا میکرو-جی تأثیرات عجیبی روی بدن انسان دارد، از جمله ضعیف شدن عضلات و استخوان ها، کوچک شدن قلب، و مسطح شدن کره ...

محیط ریزگرانش (محیطی که در آن جاذبه بسیار نزدیک به صفر است) یا میکرو-جی تأثیرات عجیبی روی بدن انسان دارد، از جمله ضعیف شدن عضلات و استخوان ها، کوچک شدن قلب، و مسطح شدن کره چشم. یکی دیگر از تأثیرات جالب این محیط، افزایش قد است که «نوریشیگه کانای» فضانورد ژاپنی به خوبی آن را احساس می کند.

این فضانورد که سه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هفته قبل وارد ایستگاه فضایی بین المللی شده، تا به امروز 9 سانتیمتر افزایش قد را تجربه کرده و اکنون نگران است که شاید دیگر در محفظه فضاپیمای سویوز جا نگیرد. او در توییت امروز خودش نوشت:

صبح به خیر ... امروز گزارش مهمی برایتان دارم. اندازه گیری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها نشان می دهند قد من 9 سانتیمتر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - افزایش داشته و مثل یک گیاه رشد می کنم، چیزی که از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوران دبیرستانم تا به امروز بی سابقه است. حالا نگرانم که شاید در صندلی های سویوز جا نشوم.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در حالت کلی فضانوردان بین 2 تا 5 سانتیمتر افزایش قد را در فضا تجربه می کنند، یعنی حدود 3 درصد بیشتر از قد طبیعی شان روی زمین. فقدان نیروی گرانش در فضا باعث می شود ستون فقرات فشار کمتری را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متحمل شده و مهره ها از هم فاصله بگیرند. با این حال تاکنون افزایش قد 9 سانتی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متری شبیه وضعیت فضانورد ژاپنی سابقه نداشته است.

کانای ماه آوریل (فروردین سال بعد) به زمین باز می گردد و هنوز مشخص نیست تا آن زمان افزایش قدش به چند سانتیمتر خواهد رسید. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صندلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فضاپیمای سویوز افرادی با حداکثر قد 190 سانتیمتر را در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود جای می دهند و کانای اکنون 182 سانتی متر قد دارد. البته به احتمال زیاد مشکلی برای او پیش نخواهد آمد و به سلامت به زمین باز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone