🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39405.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مشکل جدید پیکسل های گوگل؛ اندروید 8.1 سوایپ در لاک اسکرین را از کار می اندازد [به روزرسانی]

گوگل با ارائه اندروید 8.1 برای موبایل های خود، پشتیبانی از قابلیت های پردازنده کمکی «ویژوال کور پیکسل» (Pixel Visual Core) را فراهم کرده و بدین ترتیب بسیاری از کاربران را هیجان زده نموده، ولی ...

گوگل با ارائه اندروید 8.1 برای موبایل های خود، پشتیبانی از قابلیت های پردازنده کمکی «ویژوال کور پیکسل» (Pixel Visual Core) را فراهم کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و بدین ترتیب بسیاری از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربران را هیجان زده نموده، ولی این به روز رسانی مشکلاتی را نیز برای کاربران ایجاد کرده. برخی از کاربران موبایل های پیکسل 2، پیکسل 2 اکس ال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و نکسوس اعلام کرده اند که پس از به روز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رسانی نمی توانند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در صفحه لاک اسکرین سوایپ کنند تا رمز پین را وارد نمایند.

کاربران برای وارد کردن پین گاهی باید چند بار سوایپ کنند

بر اساس گزارش کاربرانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که با این مشکل مواجه شده اند، باید چندین بار اقدام به سوایپ نمایند تا در نهایت موبایلشان به این درخواست پاسخ دهد. همچنین سوایپ در بخش اعلان ها در لاک اسکرین نیز به درستی عمل نمی کند و نیاز به چندین بار سوایپ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کردن دارد.

این موارد همه اتفاقات بدی نیست که با به روز رسانی جدید پیش آمده؛ به لطف این باگ، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پاسخ دادن به تماس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های صوتی یا خاتمه دادن به آنها نیز حالا به چالش جدید کاربران نسل دوم پیکسل های گوگل بدل شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برخی از مشکلات نسل دوم پیکسل ها با ارائه آپدیت حل شده ولی گاهی خود آپدیت ها مشکلات جدید پیش آورده

در حالی که بسیاری از افراد در زمان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معرفی نسل دوم پیکسل های گوگل تصور می کردند این دو موبایل از نظر کارایی و کیفیت در سطح بهترین های بازار قرار خواهند گرفت، ولی این موبایل ها با مشکلات عدیده برای کاربرانشان بارها مشکل ایجاد کردند. البته برخی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از این مشکلات با ارائه به روز رسانی ها حل شد.

انتظار می رود مشکل مذکور نیز با ارائه یک به روز رسانی از سوی گوگل رفع شود؛ البته امیدواریم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آپدیت بعدی مشکلات جدیدی را برای پرچمداران این کمپانی به بار نیاورد.

در صورتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که تمایل دارید از تمام مشکلات نسل دوم پیکسل های گوگل مطلع شوید، مطلب جامع دیجیاتو در این مورد را مطالعه نمایید.

 

به روزرسانی

یکی از مدیران انجمن کاربران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیکسل به نام «Orrin» اعلام کرده که بزودی با ارائه یک آپدیت نرم افزاری این مشکل مرتفع خواهد با این حال تاریخ دقیقی را برای آن اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone