🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35938.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ابزار Ink Analysis مایکروسافت قابلیت تشخیص دستخط را به اپلیکیشن ها می آورد

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به بیلد 2018، از پروژه Ink Analysis رونمایی کرد. این ابزار که در قالب برند جدید «خدمات شناختی» برای محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت قرار می گیرد، قادر ...

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به بیلد 2018، از پروژه Ink Analysis رونمایی کرد. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - ابزار که در قالب برند جدید «خدمات شناختی» برای محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت قرار می گیرد، قادر است دستخط افراد و شکل های ترسیمی را تشخیص دهد.

توسعه دهندگان با استفاده از رابط برنامه‌نویسی کاربردی یاد شده می توانند این ویژگی جدید را به اپلیکیشن‌هایشان اضافه کنند. مایکروسافت اعلام کرده که این سرویس علاوه بر ویندوز، در پلتفرم‌های دیگر هم قابل استفاده خواهد بود.

پیش از این کمپانی ردموندی سیستم تشخیص دست خط را در ویندوز 10 به عنوان بخشی از Windows Ink فراهم کرده بود. همچنین سرویس شناختی Vision API می‌توانست تا حدی متن های نوشته شده توسط انسان را بخواند. علاوه بر این خیلی وقت است که کیبورد لمسی تعبیه شده در ویندوز 10 قادر است دست خط کاربران را تشخیص دهد. البته باید گفت سرعت خوانش ابزار‌های یاد شده بسیار کم بوده و کاربران ترجیح دادهاند از این روش استفاده نکنند.

حال پروژه جدید معرفی شده توسط مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - به توسعه دهندگان پلتفرم‌های مختلف اجازه داده که از این سرویس در برنامه‌هایشان به کار برده تا کاربران از آن استفاده کنند. کمپانی ردموندی هنوز اطلاعاتی درباره هزینه‌ی این سرویس ارائه نکرده و به احتمال قوی توسعه دهندگان در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهند کرد که چگونه می خواهند از این رابط برنامه‌نویسی کاربردی در برنامه‌هایشان استفاده کنند.

علاوه بر این مایکروسافت از رابط برنامه نویسی (API) جدیدی هم رونمایی کرد که می‌تواند کلام را نوشته و برعکس نوشته را به کلام تبدیل کند. این رابط قادر است که صدای استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - شده را شخصی سازی کرد و توانایی‌های ترجمه را نیز در این روند به کار ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone