🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35948.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت دو اپ جدید واقعیت ترکیبی را برای هولولنز معرفی کرد

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به بیلد 2018 دو اپلیکیشن جدید واقعیت ترکیبی را برای پلتفرم هولولنز معرفی کرد که به توسعه دهندگان و کاربران اجازه می دهد واقعیت مجازی (VR)، واقعیت ...

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موسوم به بیلد 2018 دو اپلیکیشن جدید واقعیت ترکیبی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را برای پلتفرم هولولنز معرفی کرد که به توسعه دهندگان و کاربران اجازه می دهد واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و موارد دیگر را به محیط کار خود بیاورند. این دو اپلیکیشن Remote Assist و Layout نام دارند که فعلاً پیش نمایش رایگان آنها به شکل موقت در اختیار شما قرار دارد.

یکی از این دو برنامه ویژه کمک از راه دور طراحی شده و Remote Assist - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نام دارد و امکان اشتراک گذاری و همکاری بین چند دستگاه را فراهم می سازد. با استفاده از Remote Assist توسعه دهندگان یا کاربران نهایی می - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توانند تصاویر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و یادداشت های خود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را از طریق کامپیوترهای شخصی خود در فضای واقعیت ترکیبی با دیگران به اشتراک گذاشته یا تماس های ویدیویی برقرار کنند. آنها می توانند محتوای واقعیت ترکیبی را به مخاطبین حاضر در لیست Microsoft Teams نشان داده و مشکلات احتمالی پیش آمده در فرایند توسعه خود را از این طریق و به کمک متخصصین حل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایند.

از سوی دیگر امکان طراحی فضاها در حوزه واقعیت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ترکیبی با استفاده از Microsoft Layout فراهم شده است، آن هم با مقیاس واقعی. توسعه دهندگان می توانند فضاهای طراحی شده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را به شکل واقعیت مجازی (VR) یا هولوگرام های با کیفیت تجربه کرده و آنها را با دیگران به اشتراک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بگذارند. امکان افزودن مدل های سه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بعدی برای ساخت فضای اطاق نیز وجود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارد. بدین ترتیب می توان ایده های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جدید را به صورت لحظه ای در فضایی مناسب مشاهده و ارزیابی کرد.

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت هم اکنون در شهر سیاتل آمریکا در حال برگزاری است که اخبار مربوط به آن را می توانید از این لینک مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone