🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35939.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

همکاری مایکروسافت و DJI برای کنترل پهپادها با ویندوز

کمپانی چینی DJI که به تولید پهپادهای پیشرفته می پردازد به تازگی با مایکروسافت وارد همکاری شده و کیت توسعه نرم افزار جدیدی را برای ویندوز 10 توسعه داده اند. به این ترتیب امکان کنترل ...

کمپانی چینی DJI که به تولید پهپادهای پیشرفته می پردازد به تازگی با مایکروسافت وارد همکاری شده و کیت توسعه نرم افزار جدیدی را برای ویندوز 10 توسعه داده اند.

به این ترتیب امکان کنترل کامل و نیز تبادل داده ها بین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - پهپادها و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز 10 فراهم می شود. به عبارتی می توان گفت که پهپادهای DJI به این طریق قادر می شوند به طور مستقیم به کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز متصل شده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این کیت توسعه نرم افزار مورد بحث امکان یکپارچه سازی سخت افزارهای جانبی شخص ثالث از جمله حسگرهای چند منظوره، اجزای رباتیک، تجهیزات مرتبط با حمل محموله ها و یا فعال کننده های دلخواه را با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - پهپادهای DJI فراهم می کنند. این یکپارچه سازی در نهایت موجب خواهد شد کاربران بتوانند کاربردهای پهپادهای خود را بیش از پیش افزایش دهند.

به واسطه همکاری مایکروسافت و کمپانی چینی مذکور همچنین امکان استفاده از فضای ابری مایکروسافت آژور به عنوان فراهم کننده راهکارهای تجاری برای محصولات DJI فراهم شده. به این ترتیب خدمات هوش مصنوعی مایکروسافت در تحلیل و تفسیر تصاویر و ویدیوهای هوایی ضبط شده برای مشتریان سازمانی قابل استفاده خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران

دو کمپانی به منظور نشان دادن قابلیت های یاد شده، اسکن و تشخیص یک لوله صدمه دیده از دید پهپاد «ماویک» DJI را به نمایش گذاشتند. این نمایش به صورت بلادرنگ روی اپ ویژه ویندوز 10 پخش می شد.

قابلیت های ارائه شده حاصل از همکاری دو کمپانی می تواند در زمینه هایی از جمله کشاورزی، امنیت عمومی، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ساخت و ساز و ... کاربرد داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone