🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35935.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از به روز رسانی ابزار ساخت چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر می دهد

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت در جریان رویداد توسعه دهندگان بیلد 2018 که اکنون در حال برگزاری است در مورد به روز رسانی بزرگ ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با بات ها سخن گفته است. با ...

ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در جریان رویداد توسعه دهندگان بیلد 2018 که اکنون در حال برگزاری است در مورد به روز رسانی بزرگ ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط با بات ها سخن گفته است.

با استفاده از این ابزارها اکنون می توان به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سادگی بات های ویژه ای را توسعه داد که روی فضای ابری آژور مایکروسافت یا سرورهای دیگر و نیز روی پلتفرم های مختلف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار می کنند. بر اساس گفته های نادلا اکنون در هر ماه 30 هزار بات فعال ایجاد شده اند که از ابزارهای مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهره می برند.

می توان با استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از ابزار مایکروسافت برای پلتفرم هایی نظیر تلگرام چت بات ساخت

ابزار مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد که بات های دلخواه خود را در پلتفرم های مختلف از جمله تلگرام، پیام رسان فیسبوک، اسکایپ، وبسایت ها و بسیاری موارد دیگر ایجاد کنند. با این حال به نظر می رسد این ابزار هنوز با برخی از پلتفرم ها از جمله موارد ارائه شده توسط گوگل، اپل و آمازون سازگار نیست.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اکنون کیت توسعه نرم افزار ساخت بات مایکروسافت به روز رسانی شده و می توانید طرح بات دلخواه خود را انتخاب کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و نمونه ویژه خود را بسازید. همچنین شبیه ساز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز آپدیت شده و به این ترتیب می توان راحت تر به اشکال زدایی از بات ها پرداخت.

در نهایت مایکروسافت دو پروژه جدید به نام های «پروژه یاد گیرنده مکالمه» و «پروژه چت شخصیت» را معرفی کرده. بر اساس مورد اول می توانید مکالمات را به پلتفرم توسعه داده شده تحویل دهید و در ادامه مایکروسافت از یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) بهره می برد تا توالی هایی از گفتگوها آموخته شود. مورد دوم نیز به شما امکان تولید بات هایی با قابلیت های سخنگویی محدود را می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone