🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35947.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت تا ۹۵ درصد از فروش اپلیکیشن را به توسعه‌دهنده می‌دهد

مایکروسافت به شدت تلاش می‌کند تا فروشگاه نرم‌افزاری خودش را پربارتر کند و امروز کاملاً نشان داد که در این راه جدی است. این شرکت در حاشیه کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ خبر داد که سهم توسعه‌دهندگان ...

مایکروسافت به شدت تلاش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌کند تا فروشگاه نرم‌افزاری خودش را پربارتر کند و امروز کاملاً نشان داد که در این راه جدی است. این شرکت در حاشیه کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ خبر داد که سهم توسعه‌دهندگان از فروش اپلیکیشن‌ها را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تا ۹۵ درصد بالا می‌برد و سهم خودش را به ۵ درصد می‌رساند؛ اقدامی که مشخصاً روی سود خالص مایکروسافت تاثیر دارد اما بعید هم نیست آینده‌ای درخشان را پیش پای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این شرکت قرار دهد.

بر همین اساس سهم توسعه‌دهنده از اپلیکیشن‌هایی که در «Microsoft - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Store» به فروش می‌رسند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افزایش پیدا می‌کند و مایکروسافت می‌خواهد به این شکل، به سازندگان نرم‌افزارها انگیزه بیشتری ببخشد.

سهم جدید مایکروسافت از فروش اپلیکیشن‌هایی که در Microsoft Store ارائه می‌شوند فقط ۵ درصد خواهد بود در حالی که گوگل و اپل، از ترکیب درصدی ۶۰ به ۴۰ برای ارائه سهم توسعه‌دهنده‌ها استفاده می‌کنند. البته دریافت نرخ ۹۵ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درصد، منوط به این است که کاربر به دنبال یک اپلیکیشن و از طریق لینک‌ مخصوص آن وارد مایکروسافت استور شده باشد. در غیر این صورت، سهم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توسعه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دهنده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ۸۵ و سهم مایکروسافت از فروش اپ، ۱۵ درصد خواهد بود.

البته مایکروسافت می‌گوید که این روند جدید، فقط برای برنامه‌هاست و نه بازی‌ها. در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - واقع ساختار جدید مالی، فقط - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شامل اپلیکیشن‌های مصرفی کاربران روی کامپیوترهای شخصی، واقعیت ترکیبی ویندوز، ویندوز فون و سرفس هاب است.

این ساختار جدید مالی هنوز اجرایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نشده و مایکروسافت می‌گوید که در ادامه‌ی سال جاری مالی آن را اجرا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone