🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35946.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت زبان طراحی فلوئنت را به اپلیکیشن های Win32 می آورد

مایکروسافت روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در رویداد بیلد ۲۰۱۸ امسال هم مانند دوره های گذشته محصولات متنوعی را برای پلتفرم های اژور، اج، مایکروسافت ۳۶۵ و غیره معرفی کرد. این کمپانی در ...

مایکروسافت روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در رویداد بیلد ۲۰۱۸ امسال هم مانند دوره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - های گذشته محصولات متنوعی را برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - پلتفرم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - های اژور، اج، مایکروسافت ۳۶۵ و غیره معرفی کرد.

این کمپانی در یک پست وبلاگی از بهینه سازی های مایکروسافت ۳۶۵، پشتیبانی مایکروسافت لانچر از تایم لاین و اپلیکیشن Your Phone خبر داد. در انتهای این پست به بهینه سازی دیگری اشاره شده که نباید از آنها غافل شد.

بر این اساس توسعه دهندگان به زودی امکان بهره گیری از زبان طراحی فلوئنت برای اپلیکیشن های طراحی شده بر اساس معماری ۳۲ بیتی (Win32) را خواهند داشت. این فرایند از طریق قابلیتی به نام UWP XAML Islands میسر شده که اجازه دسترسی به کنترل های XAML بیشتری را به توسعه دهندگان می دهد.

در این پست جزئیات بیشتری درباره چگونگی تعامل با این قابلیت ارائه نشده اما فردا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه خواهیم بود.

زبان طراحی فلوئنت مایکروسافت سال گذشته معرفی شد که بر پنج عنصر نور، عمق، حرکت، جنس یا متریال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - و مقیاس متمرکز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - است و موج اولیه مواد آن به بخش های مختلفی از ویندوز و اپلیکیشن های مایکروسافت و شرکت های دیگر اضافه شد. با راهیابی این زبان طراحی به اپ های Win32 شاهد استفاده از آن در برنامه های بیشتری خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone