🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37435.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارائه آپدیتی جدید برای رفع مشکل تماس ها در موبایل های گلکسی S9 و +S9

کمپانی سامسونگ از امروز عرضه آپدیتی جدید برای موبایل های پرچمدار خود گلکسی S9 و +S9 را در برخی مناطق دنیا آغاز کرده است. این آپدیت قرار است مشکل عدم پایداری در تماس ها و ...

کمپانی سامسونگ از امروز عرضه آپدیتی جدید برای موبایل های پرچمدار خود گلکسی S9 و +S9 را در برخی مناطق دنیا آغاز کرده است. این آپدیت قرار است مشکل عدم پایداری در تماس ها و همچنین کیفیت پایین در نمایش تصاویر پس زمینه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را رفع نماید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقیعرضه به روز رسانی ۴۰۳.۵ مگابایتی مورد بحث از کشورهای اروپایی آغاز شده و انتظار می رود تا چند روز آینده در دسترس تمام کاربران در سرتاسر دنیا قرار بگیرد.

کهکشانی های سامسونگ حدود دو هفته قبل نیز علاوه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بر آپدیت امنیتی مارس ۲۰۱۸، یک به روز رسانی جهت رفع برخی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نقص ها و ایجاد پایداری بهتر در سیستم عامل را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دریافت کرده بودند. نقص های مورد اشاره مربوط به سیستم تشخیص چهره و سرویس پرداخت موبایلی Samsung Pay می شده است.

از آنجا که هنوز یک ماه بیشتر از عرضه پرچمداران ۲۰۱۸ سامسونگ نمی گذرد و در برخی مناطق هنوز این موبایل در دسترس خریداران قرار نگرفته، شرکت کره ای تلاش دارد تا با ارائه سریع به روز رسانی ها و رفع هرگونه مشکل نرم افزاری جلوی ضربه خوردن به فروش این موبایل ها را بگیرد.

برای دریافت آپدیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مذکور کافیست در بخش تنظیمات به قسمت «Software Updates» مراجعه کنید. به مانند همیشه اطمینان حاصل کنید که موبایل شما پیش از به روز رسانی از شارژ باتری حداقل ۵۰ درصدی برخوردار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone