تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10357.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیر روابط عمومی همراه اول: روبیکا به علت تحریم‌ها از گوگل پلی حذف شد

مدیر کل ارتباطات و سخنگوی ‎همراه اول با انتشار توییتی، علت حذف روبیکا از گوگل پلی که مدت‌ها پیش رخ داده بود را تحریم‌ها عنوان کرد. این درحالی است که پیش از این گمان می‌رفت ...

مدیر کل ارتباطات و سخنگوی ‎همراه اول با انتشار توییتی، علت حذف روبیکا از گوگل پلی که مدت‌ها پیش رخ داده بود را تحریم‌ها عنوان کرد. این درحالی است که پیش از این گمان می‌رفت این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - اتفاق در پی ریپورت کاربران مبنی بر نقض حریم خصوصی و ساخت صفحات جعلی رخ داده باشد.

مرداد ماه امسال روبیکا با حاشیه جدیدی رو به رو شد. بعد از آنکه چند فوتبالیست اعلام کردند صفحاتی که با تیک آبی در روبیکا به نام آن‌ها ساخته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - شده جعلی بوده و فعالیتی در آن ندارند، موجی در شبکه‌های اجتماعی به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - راه افتاد و عده زیادی که در اینستاگرام فعالیت دارند اعلام کردند بدون اطلاع آن‌ها، اکانتی به اسم‌شان در روبیکا ساخته شده است.

پس از این اتفاق کمپین‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر برای ریپورت روبیکا در دو استور گوگل پلی و اپ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - استور صورت گرفته بود که در نهایت اواخر مردادماه، روبیکا از گوگل پلی و اپ استور حذف شد.

اما «یاسر رایگانی»، مدیر کل ارتباطات و سخنگوی ‎همراه اول به تازگی توییتی به همراه تصویری از یک ایمیل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - را منتشر کرده و اظهار داشت بعد از حذف روبیکا از گوگل پلی، ‌این شرکت در جوابیه، تحریم‌ها را علت حذف روبیکا اعلام‌کرده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان

به نظر می‌رسد او در انتهای توییت خود با نوشتن عبارت «با تشکر از تحریم‌های داخلی» کنایه‌ای نیز به واکنش‌های اخیر علیه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - روبیکا داشته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان

اگرچه گفته می‌شود حذف روبیکا از گوگل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - پلی به علت تحریم‌ها بوده است اما حواشی پیرامون این سوپر اپ موجب شد تا معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - به آن ورود پیدا کرده و بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد کلیه تخلفات مربوطه در کارگروه ویژه و تخصصی پلیس فتا مطرح شده است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

آن طور که در این بیانیه آمده بود، پلیس فتا ضمن استخراج ادله - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - دیجیتال مرتبط با تخلفات صورت گرفته قصد داشت نتیجه اقدامات‌ را به زودی منتشر کند، البته هنوز این نتایج به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - صورت رسمی اعلام نشده است.

لازم به ذکر است اواسط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - شهریورماه نیز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - اپلیکیشن‌های فیلیمو، آپارات و بلد نیز به علت تحریم‌ها از گوگل پلی حذف شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
اطراف روستای بیجاربین آستارا اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone