🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36416.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پلیس فرانسه با استخراج اطلاعات از تلگرام حمله تروریستی را خنثی کرد

پلیس فرانسه فردی را دستگیر کرده که مشکوک به اقدام برای حمله تروریستی بوده. بنا بر گزارش ها پلیس اطلاعاتی در مورد این اقدام احتمالی را از پیام رسان تلگرام به دست آورده است. بنا ...

پلیس فرانسه فردی را دستگیر کرده که مشکوک به اقدام برای حمله تروریستی بوده. بنا بر گزارش ها پلیس اطلاعاتی در مورد این اقدام احتمالی را از پیام رسان تلگرام به دست آورده است.

بنا بر اعلام «جرالد کُلُمب»، وزیر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کشور فرانسه دو فرد مشکوک دستگیر شده اند. این افراد در حال آماده شدن برای حمله بودند و قرار بوده از مواد منفجره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یا رایسین (ماده‌ ای بسیار سمی که حتی مقدار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اندکی از آن به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اندازه چند دانه نمک خوراکی می‌تواند انسان بالغ را از پای در آورد) استفاده کنند. یکی از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این افراد مهاجری غیر قانونی با اصلیتی مصری بوده. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فرد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگر نیز اکنون آزاد شده است.

با این حال کلمب هنوز در مورد این که چگونه پلیس پیام های تلگرام - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مرتبط با این موضوع را به دست آورده، سخنی نگفته است. شاید پلیس موفق شده باشد برخی نقص ها را در سیستم رمزنگاری این پیام رسان یافته باشد یا شاید اقدام به شنود کرده باشد. شاید هم از طریق تعدادی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از همدستان این افراد اطلاعاتی به دست آمده باشد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تلگرام رمز نگاری دو سویه در مکالمات بین دو نفر را ارائه می دهد، البته این قابلیت به صورت پیش فرض فعال نیست. همچنین کانال های این پیام رسان امکان ارتباط با جمعی از مخاطبین را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند. داعش از مدت ها پیش از هر دو این قابلیت ها بهره می برد.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که اکنون دولت فرانسه می تواند افراد را در تلگرام شناسایی کند. البته این موضوع الزاماً به این معنی نیست که دولت فرانسه قادر به رخنه به سیستم رمز گذاری مکالمات دو سویه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تلگرام بوده. شاید تنها برخی از کانال ها توسط مقامات این کشور قابل رصد شدن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone