🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38261.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کانسیومر ریپورتز می گوید آیفون X بهترین دوربین را در میان اسمارت فون ها دارد

نشریه کانسیومر ریپورتز که وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات مصرف کنندگان را برعهده دارد، اخیراً لیستی از 10 اسمارت فون برتر بازار از نظر کیفیت دوربین منتشر کرده است. پیش از اینکه به ...

نشریه کانسیومر ریپورتز که وظیفه بررسی و تست بدون تعصب محصولات - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - مصرف کنندگان را برعهده دارد، اخیراً لیستی از 10 اسمارت فون برتر بازار از نظر کیفیت دوربین منتشر کرده است. پیش از اینکه به سراغ موبایل های این لیست برویم، باید در نظر داشت که تست های کانسیومر ریپورتز به گونه ای طراحی شدند تا فاکتورهایی مانند رزولوشن، دقت رنگی، نویز بصری و برد داینامیک را بسنجند.

با بررسی این عوامل، آیفون X در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - صدر لیست قرار گرفت و دو موبایل دیگر اپل، یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم جایگاه دوم و سوم را در اختیار دارند. نکته عجیب اینجاست که آیفون 8 پلاس گران قیمت تر، در جایگاهی پایین تر نسبت به مدل استاندارد همین خانواده قرار گرفته و علت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - دقیق این مسئله از سوی کانسیومر رپیورتز مشخص نشده است.

بر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - کسی پوشیده نیست که دو کمپانی اپل و سامسونگ، اسمارت فون هایی با دوربین های بسیار قدرتمند می سازند و به همین خاطر جای تعجب ندارد که شاهد چندین اسمارت فون مختلف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - از این دو شرکت در لیست پیش رو باشیم. اما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - موضوع تعجب آور اینست که تمام لیست، به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - مقایسه موبایل های اپل و سامسونگ پرداخته و در این بین خبری از پیکسل 2 گوگل نیست که بسیاری از منتقدین، دوربین آن را بهترین نمونه موجود در بازار می دانند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان

لیست 10 موبایل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - برتر کانسیومر ریپورتز از نظر کیفیت دوربین به شرح زیر است:

  • اپل آیفون X
  • اپل آیفون 8
  • اپل آیفون 8 پلاس
  • سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس
  • اپل آیفون 7
  • اپل آیفون 6 اس پلاس
  • سامسونگ گلکسی اس 8
  • سامسونگ گلکسی نوت 8
  • اپل آیفون 7 پلاس
  • سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

همانطور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - که گفته شد، شیوه نمره دهی کانسیومر ریپورتز به دوربین ها مشخص نیست؛ اما این نشریه می گوید ظاهراً موبایل هایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - که از دوربینی یکسان بهره می برند، می توانند عملکرد متفاوتی از خود به نمایش بگذارند و به عنوان مثال، به عملکرد بهتر دوربین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - گلکسی اس 8 پلاس نسبت به اس 8 و اس 8 اکتیو اشاره می کند. ضمناً اگر دقت کنید متوجه می شوید که آیفون 6 اس پلاس سال 2015، دو رده از نوت 8 سامسونگ بالاتر است که باز هم نکته ای تعجب آور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone