🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38259.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ال جی موبایل کنسل شده «جی 7» را در کنگره جهانی موبایل امسال به نمایش درآورد

تا به امروز شایعات از این موضوع حکایت داشته اند که موبایل بعدی سری G ال جی تحت عنوان «جی 7» شناخته نمی شود و این کمپانی کره ای در میانه توسعه پرچمدار بعدی، تمام ...

تا به امروز شایعات از این موضوع حکایت داشته اند که موبایل بعدی سری G - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ال جی تحت عنوان «جی 7» شناخته نمی شود و این کمپانی کره ای در میانه توسعه پرچمدار بعدی، تمام کارهای قبلی خود را کنار گذاشته و از نو آغاز کرده است. اما امروز خبرگزاری Ynet ویدیویی منتشر کرد که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موبایل به نام جی 7 (با نام رمز نئو) را به نمایش می گذارد.

دقیقاً مشخص نیست این دیوایس، همان موبایلی است که ال جی تا چند ماه دیگر عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرد یا کره ای ها صرفاً مشغول نمایش ابداعات خود در کنگره جهانی موبایل 2018 بوده اند. Ynet می گوید جی 7 نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED داشته و از نسبت ابعاد 19.5:9 و بریدگی کوچکی در بخش بالایی بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

دوربین سلفی دستگاه، تصاویری 8 مگاپیکسلی به ثبت می رساند و در پشت نیز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوربینی دوگانه با دو سنسور 16 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت به چشم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می خورد. علاوه بر این، چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام در نقش قلب تپنده این دیوایس ظاهر می شود و از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیگر مشخصات آن می توان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ایوان بلس، خبرنگار VentureBeat و یکی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی می گوید که این دستگاه، همان دیوایسی است که عرضه اش کنسل شده و اضافه می کند که ال جی دو موبایل Q7 و V35 و یک ساعت جدید را نیز در کنگره جهانی موبایل برای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خبرنگاران - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به نمایش درآورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهان خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر نمایندگی شما سمت میثم شبستر تعمیر مایکروفر بوتان انجام میده.
پاسخ: بله در میثم شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone