🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38245.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان به دنبال چیست؟

اتاق بازرگانی و صنایع ایران، به تازگی فعالیت یکی از زیرمجموعه‌های خود تحت عنوان «کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان» را از سر گرفته است؛ کلوبی که تلاش دارد حمایت از استارتاپ‌ها را در دستور ...

اتاق بازرگانی و صنایع ایران، به تازگی فعالیت یکی از زیرمجموعه‌های خود تحت عنوان «کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان» را از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - سر گرفته است؛ کلوبی که تلاش دارد حمایت از استارتاپ‌ها را در دستور کار خود قرار دهد و میان کارآفرینان ایرانی و آلمانی از طریق شبکه‌سازی، رابطه‌ای سودمند ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

«نازنین بهمنی»، عضو هیات رییسه این کلوب در نشست خبری مربوط به بازگشایی آن، اهداف پیش روی کلوب را برگزاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - نشست‌های ماهانه با هدف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - اشتراک گذاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - تجربیات موفق کارآفرینان ایرانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - و آلمانی، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - فراهم نمودن فضای همکاری برای استارتاپ‌های ایرانی که قصد تعامل دوسویه با آلمان را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - دارند، منتورینگ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - و توانمندسازی استارتاپ‌های ایرانی و در نهایت فراهم سازی بسترهای مناسب برای شبکه سازی میان کارآفرینان عنوان کرد.

اما استارتاپ‌های ایرانی که قصد تعامل دوسویه با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - آلمان را دارند چگونه باید این‌کار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - را انجام دهند؟ بهزاد آقابابازاده، عضو هیات رییسه و همچنین مسئول روابط عمومی این کلوب در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید: «بخشی از این موضوع مربوط به هیات‌هایی است که از ایران به آلمان یا از آلمان به ایران سفر می‌کنند. در تابستان تصمیم داریم بعضی استارتاپ‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - ایرانی را به آلمان ببریم و هیاتی مشابه نیز از آلمان به ایران خواهد آمد. بخش دیگر مربوط به شتاب‌دهنده‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - آلمانی است که شاید به سرمایه‌گذاری و منتورینگ در استارتاپ‌های ایرانی علاقه داشته باشند.»

آقابابازاده کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان را محلی می‌بیند که در آن، اعضا همدیگر را خواهند شناخت و به شکل ماهانه جمع می‌شوند اما نه صرفاً جهت انجام اقدامات تجاری. به گفته او، کلوب محلی است برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - شنیدن تجربه‌ها و کسب‌وکارهایی که به کار خود کارآفرینان ارتباطی ندارد تا این افراد هم بتوانند تجربه بیشتری کسب کنند و هم در آینده از پتانسیل‌های همدیگر استفاده کنند: «هدف فعلی ما ایجاد هم‌افزایی است تا بتوانیم معضل بزرگ پشیمانی افرادی که که در ایران کار می‌کنند را از بین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - ببریم.»

کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - یکی دیگر از اهداف خود را کمک به استارتاپ‌های ایرانی برای جهانی‌ کردن کسب‌وکارشان عنوان می‌کند. آقابابازاده، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - کار کلوب را ایجاد فرصت ارتباط با فعالین استارتاپی و شتاب‌دهنده‌های آلمانی ذکر می‌کند و می‌گوید: «اصل موضوع بر اساس تعاملی است که میان هیات‌های ایرانی و آلمانی برقرار می‌شود. هیات‌های ایرانی و آلمانی اقدامات و ایده‌های خود را تشریح می‌کنند و چنین تعاملاتی کمک می‌کند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - تا بتوانیم کسب‌وکارها را جهانی کنیم.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

اما آیا به جای تعامل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - و سپس جهانی کردن کسب‌وکارهای ایرانی، اقدامات این کلوب باعث نمی‌شود تا استارتاپ‌ها مایل باشند پس از آشنایی با سرمایه‌گذار خارجی، به جای ایران، استارتاپ خود را از همان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - ابتدا در آلمان و بازار جهانی تاسیس کنند؟ عضو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - هیات رییسه کلوب بازرگانان جوان ایران و آلمان، پاسخ را منفی می‌داند و علت آن را بومی سازی در ایران ذکر می‌کند:

«این اتفاق نخواهد افتاد چون ۹۹ درصد استارتاپ‌های ایرانی، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - ایران هستند و مدل اصلی آنها در جهان وجود دارد. در واقع استارتاپ‌های ایرانی مدل بومی شده استارتاپ‌های جهانی را در داخل اجرا می‌کنند. بنابراین تقریباً نشدنی است که بتوانیم به این شکل رقابت کنیم و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - استارتاپی را آنجا به این شکل آغاز کنیم؛ مگراینکه ایده جدیدی وجود داشته باشد. یکی از رسالت‌های اتاق‌های مشترک هم همین پل ارتباطی میان تجار دو کشور است. شاید یک کارآفرین آلمانی، ایران را فرصت بهتری برای کسب‌وکار خود ببیند.»

این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که شهروندان و کارآفرینان ایرانی امروز برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی از جمله آلمان با مشکلات فراوانی مواجه هستند. با این حال آقابابازاده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - می‌گوید که سفر هیات‌های ایرانی که از سوی کلوب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - تدارک دیده شده باشد، بدون مشکل خواهد بود و سفارت آلمان نیز درخواست‌ها را خواهد پذیرفت.

اما شرایط عضو شدن در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - این کلوب، داشتن کمتر از ۴۰ سال سن و همچنین داشتن یک سمت مدیریتی یا مالکیتی در یک شرکت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - است. آقابابازاده در خصوص علت مشخص کردن سن در این کلوب به دیجیاتو می‌گوید: «این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - شرطی است که در تمامی کلوب‌های بازارگانان جوانان وجود دارد. ما یک عضویت اتاق داریم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - که همه می‌توانند در آن عضو شوند. یک عضویت کلوب بازرگانان جوانان داریم که از نظر اتاق، جوان فرد زیر ۴۰ سال است.»

عضو هیات رییسه کلوب اشاره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - می‌کند که افرادی که زیر ۴۰ سال سن دارند و سمت مدیریتی یا مالکیتی در شرکت دارند رزومه خود را ارسال می‌کنند و هیات رییسه در خصوص عضویت آنها تصمیم‌گیری می‌کند. وی همچنین اشاره می‌کند که مبنا بر کیفیت اعضا قرار داده شده است نه کمیت آنها.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone