🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38246.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تظاهرات دانشجویان برای اعتراض به تولید دستگاه های اعتیاد آور توسط اپل

دانشگاه استنفورد کالیفرنیا در برگزاری تجمعات اعتراضی کارنامه پرباری دارد و این بار دانشجویان این مرکز برای اعتراض به تولید گجت هایی که کاربران را به خود وابسته می سازند، گرد هم آمده اند. دوازده ...

دانشگاه استنفورد کالیفرنیا در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - برگزاری تجمعات اعتراضی کارنامه پرباری دارد و این بار دانشجویان این مرکز برای اعتراض به تولید گجت هایی که کاربران را به خود وابسته می سازند، گرد هم آمده اند.

دوازده سال قبل استیو جابز فقید حین یک سخنرانی بیاد ماندنی در همین دانشگاه به دانشجویان یادآوری کرد که آنها زمان محدودی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - دارند. پس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - از گذشت بیش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - از یک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - دهه از آن زمان گروهی به نام «دانشجویان استنفورد علیه دستگاه های اعتیاد آور» SSAAD اپل را به هدر دادن زمان کاربران متهم کرده و برای اعتراض به آن در مقابل فروشگاه اپل در پالو آلتو تجمع کرده اند.

یکی از فارغ التحصیلان این مرکز به نام «سانجای کانان» به نتایج نظرسنجی موسسه Common - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - Sense Media استناد کرده که بر اساس آن 50 درصد از نوجوانان بین 10 تا 20 سال به موبایلشان وابسته هستند و 69 درصد از والدین نیز تلفن هایشان را در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - هر ساعت حداقل یک بار چک می کنند. وی می گوید:

اپل شرکتی است که قابلیت های جدید را به صورت عامه پسند و مطابق سلیقه کاربران درمی آورد. ممکن است کمپانی های دیگر پیش از اپل کارهایی را صورت دهند اما این اپل است که آن را به چیزی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - نیاز داریم تبدیل می کند.

خواسته SSAAD از اپل این است که به منظور پایش چگونگی استفاده از موبایل و گزارش دقیق و واضح آن، اپلیکیشنی را به صورت پیش فرض در آیفون قرار دهد. در حال حضر نیز امکان بررسی زمان استفاده از هر اپلیکیشن در قالب باتری مصرف شده در طول 24 ساعت میسر است. تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندرانکمپانی اپل دو ماه قبل اعلام کرد که به منظور کمک به والدین برای محدود ساختن استفاده نوجوانان از اسمارت فون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - و جلوگیری از اعتیاد آنها به این گجت ها، قابلیت های کنترلی بیشتری را به آیفون و دیگر ابزارهای دارای سیستم عامل iOS اضافه می کند.

این تصمیم در واقع واکنشی به بیانیه موسسات JANA Partners - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - LLC و CalSTRS است که بخش بزرگی از سهام اپل را در اختیار دارند و در رابطه با اعتیاد نوجوانان به موبایل های هوشمند ابزار نگرانی کرده بودند.

تونی فادل از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - اعضای سابق تیم طراح اولین نسخه آیفون و از خالقان آیپاد نیز مدعی شده بود که اپل و دیگر شرکت های فعال در سیلیکون ولی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر نور استان مازندران - بزرگسالان و کودکان به بردگان موبایل ها و شبکه های اجتماعی بدل شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم بهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام تعمیرچی منطقه ناتل نور تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک انجام میده؟
پاسخ: بله در ناتل شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone