🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19049.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تولدی دوباره برای نوکیا 3650؛ ‌نسخه جدید به بازار می‌آید

اچ‌ام‌دی‌گلوبال قصد دارد برخی مدل‌های محبوب و کلاسیک نوکیا را مجددا احیا کرده و نسخه جدیدی از آنها به بازار عرضه کند. ظاهرا یکی از گوشی‌های قدیمی که قرار است با تغییراتی نسبت به نسخه ...

اچ‌ام‌دی‌گلوبال قصد دارد برخی مدل‌های محبوب و کلاسیک نوکیا را مجددا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - احیا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - کرده و نسخه جدیدی از آنها به بازار عرضه کند. ظاهرا یکی از گوشی‌های قدیمی که قرار است با تغییراتی نسبت به نسخه قبلی تا اواخر 2021 به بازار عرضه شود،‌ موبایل محبوب نوکیا - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - 3650 خواهد بود.

براساس گزارش منابع آگاه این شرکت تصمیم گرفته علاوه بر نوکیا 3650، نسخه جدیدی از موبایل‌های قدیمی‌تر خود از نوکیا 3310 مدل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - 2017 گرفته تا نوکیا 8110 4G و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - حتی نوکیا 6300 4G را که نسبتا به تازگی معرفی شده است، به بازار عرضه کند.

همچنین به نظر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - می‌رسد اچ ام دی گلوبال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - تصمیم دارد گوشی‌های هوشمند سری 60 نوکیا که از سیستم عامل سیمبین استفاده می‌کردند را نیز مجددا احیا کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران

هنوز مشخص نیست که موبایل‌های جدید با همان طراحی قبلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت یا باید منتظر تغییراتی در طراحی آنها باشیم. بی‌شک تغییراتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - در طراحی این موبایل‌ها می‌تواند به جذابیت‌های نوستالژیک آنها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - بیفزاید.

نسخه اصلی نوکیا 3650 از نمایشگر 2.1 اینچی با رزولوشن 208 در 176 پیکسل TFT ، دوربین  VGA و باتری 850 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از تکنولوژی GPRS پشتیبانی می‌کرد و با  پردازنده ۱۰۴ مگاهرتزی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - ARM 9 به همراه چهار مگابایت حافظه‌ داخلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - و اسلات کارت حافظه‌ی MMC به بازار عرضه شد.

انتظار می‌رود نسخه جدید از نظر مشخصات و ابعاد نمایشگر، همچنین مشخصات دوربین و رابط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - کاربری KaiOS نسبت به نسخه اصلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - بهبود پیدا کند. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - هرچند هنوز اطلاعات کاملی در مورد تصمیم اچ ام دی گلوبال برای تغییرات این گوشی هوشمند مطرح نشده است.

نوکیا 3650 سال 2003 میلادی معرفی شد و در زمان خود از محبوبیت خاصی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - برخوردار بود و به عنوان اولین گوشی دوربین داری شناخته می‌شد که علاوه بر عکاسی‌، قابلیت تصویربرداری ویدیویی داشت. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰، طراحی متفاوت و نسبتا جالبی داشت.

حال باید ببینیم نسخه جدید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - و احیا شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شهسوار استان مازندران - این گوشی محبوب با چه تغییراتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone