🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19052.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درآمد آلفابت در فصل چهارم ۲۰۲۰ با رشد ۲۳ درصدی به ۵۶.۹ میلیارد دلار رسید

گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت منتشر شد. این غول دنیای فناوری توانسته در این بازه زمانی درآمد ۵۶.۹ میلیارد دلاری داشته باشد که رشد ۲۳ درصدی را نسبت به ...

گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت منتشر - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شد. این غول دنیای فناوری توانسته در این بازه زمانی درآمد ۵۶.۹ میلیارد دلاری - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داشته باشد که رشد ۲۳ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد.

طبق گزارش رسمی آلفابت، بخش تبلیغات گوگل پس از کاهش درآمد در سه ماهه دوم ۲۰۲۰، در سه - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماهه چهارم عملکرد مناسبی داشته. درآمد بخش تبلیغات در این بازه زمانی با رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل از آن از ۳۷.۹۳ میلیارد دلار به ۴۶.۲۰ میلیارد دلار رسیده که رشد چشمگیری را نسبت به سه ماهه دوم ۲۰۲۰ نشان می‌دهد.

درآمد آلفابت از - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تبلیغات یوتیوب هم رشد چشمگیری داشته و با رشد ۴۶ درصدی نسبت به - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ به ۶.۸۹ - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میلیارد دلار در سه ماهه قبلی رسیده. در کنار این افزایش درآمد، تعداد مخاطبین و همچنین مدت زمانی که افراد - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صرف مشاهده ویدیو در این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرده‌اند، با رشد همراه بوده. به گفته گوگل، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر توسط تلویزیون خود به استریم یوتیوب دسترسی دارند.

تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

یوتیوب در بخش تبلیغات «پاسخ مستقیم»، تبلیغاتی که مشتریان را به واکنش فوری مانند دانلود یک اپ یا خرید یک جنس از فروشگاه آنلاین تشویق می‌کند، رشد قابل توجهی داشته. این نوع از تبلیغات برخلاف سال‌های گذشته، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یوتیوب شده است.

آلفابت در گزارش - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مالی جدیدش برای - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اولین بار درآمد عملیاتی کسب و کار ابری خود را منتشر کرده که نشان‌دهنده ضرر ۵.۶۱ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ است. سهم سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ از این میزان ضرر به ۱.۲۴ میلیارد دلار می‌رسد که از سرمایه‌گذاری آلفابت در این بخش خبر می‌دهد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که بخش کسب و کار ابری آمازون در - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال گذشته میلادی به سود عملیاتی ۱۳.۵۳ میلیارد دلار دست پیدا کرده است.

درآمد بخش گوگل کلود در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ برابر ۳.۸۳ میلیارد دلار بوده و هزینه جذب ترافیک (TAC) هم در این بازه زمانی به ۱۰.۴۷ میلیارد دلار رسیده است. برخی بخش‌ها مانند «Verily» و «ویمو» در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ درآمد برابر ۱۹۶ میلیون دلار داشته‌اند و در طول سال به درآمد ۶۵۷ میلیون دلاری دست پیدا کرده‌اند. سایر - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درآمدهای - تعمیرات مایکروفر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گوگل هم با رشد قابل قبولی از ۵.۲۶ میلیارد دلار به ۶.۶۷ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone