🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19051.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک: آزمایش انسانی ایمپلنت نورالینک احتمالا در ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

استارتاپ نورالینک ایلان ماسک یک هدف بزرگ را دنبال می‌کند که آن کمک به افراد با بیماری‌های مغزی و حرکتی است. حالا ظاهرا نورالینک می‌خواهد یک قدم بزرگ برای رسیدن به چنین هدفی بردارد که ...

استارتاپ نورالینک ایلان ماسک یک هدف بزرگ را دنبال می‌کند که آن کمک به افراد با بیماری‌های مغزی و حرکتی است. حالا ظاهرا نورالینک می‌خواهد یک قدم بزرگ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - برای رسیدن به چنین هدفی بردارد که آن، دریافت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای شروع آزمایش‌های انسانی در سال جاری میلادی است.

ایلان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - ماسک چندین سال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - پیش برای امکان برقراری ارتباط میان مغز انسان و ماشین‌ها استارتاپ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - نورالینک را راه‌اندازی کرد. در حالی که فناوری مدنظر این استارتاپ در سال‌های گذشته پیشرفت داشته و حتی ماسک ادعا کرده که یک ایمپلنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - مغزی بی‌سیم به میمون‌ها توانایی اجرای ذهنی بازی‌های ویدیویی را می‌دهد، هنوز شاهد آزمایش آن روی انسان‌ها نبوده‌ایم، موضوعی که شاید در سال ۲۰۲۱ تغییر کند.

مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس به تازگی در پاسخ به کاربری در توییتر، درباره احتمال کسب تاییدیه از FDA برای شروع آزمایش انسانی ایمپلنت نورالینک در سال جاری میلادی خبر داده. ماسک در توییت اخیرش به ارتباط نزدیک نورالینک با FDA اشاره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - کرده:

«نورالینک برای اطمینان از امنیت ایمپلنت به سختی کار می‌کند و با FDA ارتباط نزدیکی دارد. اگر همه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - چیز خوب پیش برود، احتمالا می‌توانیم آزمایش‌های اولیه انسانی را امسال انجام دهیم.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان

نورالینک اگر بتواند با ایمپلنت خود امکان حرکت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - مجدد را برای افراد معلول و فلج ایجاد کند، دست به کار بزرگی می‌زند. علاوه بر این شاید بتوان با چنین ایمپلنتی بیماری‌هایی مانند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - آلزایمر را درمان کرد یا حداقل میزان کشندگی آن‌ها را کاهش داد.

اواسط سال گذشته میلادی این استارتاپ از چیپ مغزی خود رونمایی کرد و نحوه عملکردش را روی یک خوک به نمایش گذاشت. چیپ مورد استفاده در این خوک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - دارای سیم بود، اما طبق گفته ماسک با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - یک چیپ بی‌سیم برای میمون‌ها روبه‌رو هستیم که یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.

اگرچه شاید آزمایش انسانی ایمپلنت این استارتاپ در سال جاری میلادی آغاز شود، اما فاصله طولانی تا استفاده تجاری و عمده از آن خواهیم داشت. در نهایت چنین فناوری‌هایی می‌توانند تاثیر چشمگیری روی زندگی انسان‌ها داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب یک سوالی دارم روستای مازندران رودسر تعمیرات دارید
پاسخ: بله در روستای مازندران شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone