🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40545.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شکایت از شرکت اسنشال به علت سرقت اسرار تجاری

کمپانی اسنشال که توسط اندی رابین، خالق اندروید تأسیس گشته، به تازگی با مشکلات قانونی جدیدی مواجه شده است. بر اساس گزارشات رویترز، شرکت «کیسا» (Keyssa) از اسنشال به علت سرقت اسرار تجاری مرتبط با ...

کمپانی اسنشال که توسط اندی رابین، خالق اندروید تأسیس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گشته، به تازگی با مشکلات قانونی جدیدی مواجه شده است. بر اساس گزارشات رویترز، شرکت «کیسا» (Keyssa) از اسنشال به علت سرقت اسرار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تجاری مرتبط با درگاه اتصال ماژولار موبایل اسنشال فون، در دادگاه ایالتی سان فرانسیسکو شکایت کرده است.

لازم به یادآوری است موبایل اسنشال فون از یک درگاه ماژولار بهره می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برد که به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - واسطه اتصال مغناطیسی و نیز ارتباط بی سیم می توان لوازم جانبی از جمله - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوربین 360 درجه را به آن متصل نمود.

کمپانی کیسا بیشتر به علت توسعه استاندارد بی سیمی که امکان ارسال و دریافت فایل های حجیم گیگابیتی از فاصله بسیار نزدیک و در تنها چند ثانیه را می دهد، شناخته می شود. همچنین نام های مطرحی از جمله «تونی فادل» (Tony Fadell)، نایب رییس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارشد بخش آی‌پاد در اپل و شرکت سامسونگ پشتیبانان مالی کمپانی کیسا هستند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

شرکت کیسا ادعا کرده که کمپانی اسنشال از اطلاعات بسیاری در خصوص ارتباطات بی سیم مرتبط با دیوایس های قابل حمل که توسط آنها توسعه داده شده، سوء استفاده کرده. فناوری هایی که اطلاعات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها به سرقت رفته موارد متعددی از طراحی آنتن ها تا روش های آزمایش موبایل ها در فرآیند تولید را شامل می شوند. کمپانی کیسا اعلام کرده که از سال 2009 در حال کار روی این فناوری ها بوده و بر اساس توافق نامه ای که پیشتر به منظور  عدم افشای اطلاعات با اسنشال منعقد کرده، قانوناً شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اندی رابین حق استفاده از آنها را نداشته است.

لازم به یادآوری است که پیش از این کمپانی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اسنشال، مشکلات متعددی را پس از عرضه اولین موبایل خود تجربه کرده که از آن جمله می توان به شکایت از جانب شرکت Spigen به علت نقض حقوق علامت تجاری، ارسال دیر هنگام موبایل های خریداری شده و مشکلات نرم افزاری متعدد این تلفن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هوشمند اشاره کرد.

هنوز رأی دادگاه در خصوص شکایت مطرح شده صادر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone