🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21106.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ویمو و جذب ۳ میلیارد دلار سرمایه؛ تجاری‌سازی فناوری خودران سرعت می‌گیرد

اولین جذب سرمایه خارجی شرکت ویمو که انتظار می‌رفت ۲.۲۵ میلیارد دلار به دارایی‌های آن اضافه کند، به لطف سرمایه‌گذاران جدید به ۳ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد. در تاریخ ۱۲ اسفند این شرکت که ...

اولین جذب سرمایه خارجی شرکت ویمو که انتظار می‌رفت ۲.۲۵ میلیارد دلار به دارایی‌های آن اضافه کند، به لطف سرمایه‌گذاران جدید به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - ۳ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

در تاریخ ۱۲ اسفند این شرکت که در حوزه فناوری‌های خودران فعالیت دارد، اولین جذب سرمایه خارجی خود را اعلام کرد. سرمایه‌گذاران را شرکت‌های «سیلور لیک»، «Canada Pension Plan Investment Board»، «شرکت سرمایه‌گذاری مبادالا»، «Magna International»، «Andreessen Horowitz»، «AutoNation» و شرکت مادر آن یعنی «آلفابت» - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - تشکیل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - می‌دهند. پس از اعلام این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - خبر، برخی کمپانی‌های دیگر مانند «T. Rowe Price Associates» ،«Perry Creek Capital» و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - «Fidelity Management & Research Company» نیز در این شرکت سرمایه‌گذاری کردند.

تا به امروز ویمو برای توسعه خودروهای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - خودران اغلب به شرکت مادر خود وابسته بوده. بر اساس گفته این شرکت، سرمایه‌گذاری‌های جدید تجاری‌سازی فناوری خودران را سرعت می‌بخشد، فناوری که با توجه به شیوع کرونا نسبت به گذشته ضروری‌تر به نظر می‌رسد. مدیرعامل ویمو، «جان کرافچیک» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«کووید-۱۹ روی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - این موضوع که تکنولوژی خودران می‌تواند باعث انتقال ایمن و بهداشتی افراد شود و همچنین در اختیار سرویس‌های تحویل کالا قرار بگیرد، تاکید می‌کند.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان

سرمایه‌گذاری جدید برای ویمو و شرکت مادر آن یعنی آلفابت بسیار خوشایند خواهد بود، چرا که میزان هزینه‌های آلفابت کاهش پیدا می‌کند. گفته شده که تا به امروز آلفابت ۱ میلیارد دلار در این شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - خرج کرده و تنها بخش کوچکی از این هزینه توسط سرویس محدود ربات‌های تجاری و تاکسی‌های آن در آریزونا جبران شده است.

یکی از سرمایه‌گذاران جدید ویمو در این حوزه فعالیت زیادی دارد و به خوبی با دنیای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - خودروهای الکتریکی و خودران آشناست. T. Rowe Price Associates سرمایه‌گذار اصلی در شرکت رقیب ویمو یعنی «کروز» و همچنین استارتاپ خودروهای برقی «ریویان» است. ویمو از ماه مارس به علت قرنطینه فعالیت خود را متوقف کرده، اما از همین هفته تست‌های خود را در آریزونا دوباره - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گالیکش استان گلستان - شروع خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone