🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21110.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ ماژولار «MNT Reform» امکان شخصی‌سازی سخت افزار را فراهم می‌کند

لپ‌تاپ‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند، اما کاهش ضخامت آن‌ها باعث شده افراد کمی بتوانند آن‌ها را شخصی سازی کنند. به تازگی یک لپ‌تاپ ماژولار با نام «MNT Reform» توسعه پیدا کرده که کاربران ...

لپ‌تاپ‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند، اما کاهش ضخامت آن‌ها باعث شده افراد کمی بتوانند آن‌ها را شخصی سازی کنند. به تازگی یک لپ‌تاپ ماژولار با نام «MNT Reform» توسعه پیدا کرده که کاربران می‌توانند قطعات سخت افزاری و همچنین نرم افزار آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - تغییر دهند.

این لپ‌تاپ ماژولار که در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - حال جمع آوری سرمایه برای تولید است، برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که از میکروفن‌های داخلی یا ماژول - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - دوربین موردنظر خود استفاده کنند. اگر می‌خواهید دستگاه شما وای فای داشته باشد، باید آن را اضافه کنید. در حقیقت می‌توانید قطعات این لپ‌تاپ را جدا کنید، مورد بررسی و بهبود قرار دهید و سپس دوباره آن‌ها را به یکدیگر وصل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - کنید.

بدنه این دستگاه از آلومینیوم ۶۰۶۱ تولید شده و برای آن پردازنده NXP i.MX8MQ با چهار هسته ۶۴ بیتی ARM Cortex-A53 و یک هسته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - Cortex-M4F، حافظه SSD با ظرفیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - ۲۵۶ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم LPDDR4 درنظر گرفته شده. گرافیک Vivante GC7000Lite قدرت کافی برای نمایش محتوا روی نمایشگر ۱۲.۵ اینچی آن با رزولوشن فول اچ دی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان

در بالای کیبورد یک پنل OLED با رزولوشن ۳۲ × ۱۲۸ پیکسل قرار گرفته که توسط آن می‌توان ارتباط با کنترلر سیستم را مشاهده کرد. این لپ‌تاپ ماژولار به سیستم عامل Debian GNU/Linux 11 مجهز شده، اما می‌توانید سیستم عامل مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید.

تیم MNT تصمیم گرفته بجای کیبورد باریک، از کیبورد مکانیکی استفاده و آن را به صورت استاندارد به ترک بال ۵ دکمه‌ای اپتیکال مجهز کند، البته می‌توانید آن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - را با ترک پد لمسی نیز سفارش دهید. از درگاه‌های این دستگاه می‌توان به پورت اترنت، سه پورت USB 3.0 تایپ A، دو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - پورت USB 2.0، پورت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - HMDI و جک ۳.۵ میلی‌متر اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان

بخش پایینی این لپ‌تاپ توسط یک کاور آکریلیک نیمه شفاف پوشانده شده که با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - برداشتن آن می‌توان به قطعات داخلی دسترسی پیدا کرد. تیم MNT برای محصول خود ۸ سلول باتری 18650 LiFePO4 را درنظر گرفته که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قوچان استان خراسان - تا ۵ ساعت شارژدهی دارد.

قیمت این لپ‌تاپ ماژولار از ۱۳۰۰ دلار شروع می‌شود که با پرداخت ۲۰۰ دلار هزینه اضافه می‌توانید نسخه مکس آن با ۱ ترابایت حافظه SSD و وای فای mPCIe را سفارش دهید. اگر می‌خواهید قطعات این لپ‌تاپ را شخصا بهم وصل کنید، کیت مخصوص آن با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone