🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37416.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

یک آیفون X چینی دیگر؛ نخستین تصویر رسمی از موبایل OnePlus 6

تصویری که در بالا مشاهده می کنید نخستین تصویر از نمای ظاهری موبایل جدید کمپانی وان پلاس است و به احتمال زیاد متعلق به پرچمدار بعدی این شرکت OnePlus 6 باشد. موبایلی که به مانند ...

تصویری که در بالا مشاهده می کنید نخستین تصویر از نمای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ظاهری موبایل جدید کمپانی وان پلاس است و به احتمال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - زیاد متعلق به پرچمدار بعدی این شرکت OnePlus 6 باشد. موبایلی که به مانند بسیاری چینی های دیگر میزبان شکاف بالای نمایشگری مشابه آیفون X اپل است.

همین شباهت سبب بروز برخی انتقادها نسبت به تقلیدکاری برندهای چینی شده است، اما کارل پای به عنوان یکی از بنیان گذاران برند وان پلاس بهره گیری از این ایده را اجتناب ناپذیر عنوان کرده است. او در مصاحبه ای گفته است که هدف اصلی شکاف بالای نمایشگر افزایش ابعاد نمایشگر و در دسترس بودن محتوای بیشتر است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

او می گوید با این کار کل نوار اعلانات به مکانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالاتر منتقل خواهد شد و بدین صورت فضایی برای ارائه محتوای بیشتر در اختیار قرار می گیرد. اما سوال اساسی آن است که اگر اپل با آیفون X برای نخستین بار سراغ چنین تغییری نمی رفت، باز هم نمای ظاهری OnePlus 6 این گونه می بود؟

اعتراف پای در پاسخ به این سوال جالب است: «شاید نه به این سرعت، اما ما به نقشه راه کمپانی های سازنده نمایشگرها دسترسی داریم و وقتی آنها گزینه ای را برای جای دادن یک شکاف در بالای نمایشگر جهت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - افزایش فضا در مقابل ما قرار دادند، خب به نظر منطقی آمد.» این مدیر ارشد وان پلاس می پذیرد که اپل توانایی آن را دارد تا مسیر و سرعت تغییرات در صنعت موبایل های هوشمند را تنظیم نماید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کارل پای می گوید که آنها می توانستند همانند اسنشال فون، اندازه شکاف بالای نمایشگر را به حداقل ممکن برسانند، اما این به معنی فداکردن برخی سنسورهای کلیدی همچون سنسور مجاورتی، سنسور تنظیم روشنایی نمایشگر و فلش LED بود. اندازه شکاف مذکور در OnePlus 6 بدون وجود سنسورهای سامانه Face ID، مشابه نمونه تعبیه شده در بالای نمایشگر آیفون X است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone