🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37408.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای کاهش تعمدی سرعت آیفون های قدیمی به دادگاه خواهد رفت

اگر به خاطر داشته باشید، دسامبر سال گذشته بود که اپل به کاستن از سرعت آیفون ها برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی آن ها اعتراف کرد. شرکت کوپرتینویی آیفون های قدیمی یا دارای باتری ...

اگر به خاطر داشته باشید، دسامبر سال گذشته بود که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپل به کاستن از سرعت آیفون ها برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی آن ها اعتراف کرد. شرکت کوپرتینویی آیفون های قدیمی یا دارای باتری معیوب را طوری دستکاری می کرد که برای حفظ باتری، میزان کمتری از قدرت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پردازنده را استفاده کنند که این موضوع باعث کندی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیستم عامل در اجرای اپلیکیشن ها می شد.

این موضوع خشم برخی کاربران را به همراه داشت، طوری که از زمان آشکار شدن آن تا امروز بیش از ۵۹ شکایت علیه اپل به ثبت رسیده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. اما به نظر می رسد که بعد از طی شدن روال قانونی، قرار است به زودی به کلیه این پرونده ها در سطح دادگاهی رسیدگی شده و حکم نهایی در تاریخ ۲۹ مارس در شهر آتلانتای ایالت جورجیای آمریکا صادر گردد.

اتهام اصلی اپل در بسیاری از پرونده های مذکور، اجبار کاربران به خرید دیوایس های جدید با کند کردن دیوایس های قدیمی بوده است. وقتی که با دریافت به‌روزرسانی جدید iOS شاهد افت سرعت آیفون قدیمی تان باشید، طبیعی است که به فکر خرید یک آیفون جدیدتر می افتید و این موضوعی است که بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند.

البته اپل در پاسخ به این اتهام پیش تر اعلام کرده بود که دلیل این افت سرعت یک سری تنظیمات دینامیک جدید مرتبط با عملکرد سیستم عامل بوده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که نخستین بار در iOS ۱۰.۲.۱ برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی آیفون ها اعمال شده است. با این وجود شاکیان اپل همچنان خواهان رسیدگی به این شکایات، دریافت غرامت و تعویض - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رایگان باتری برای آیفون هایشان هستند.

گفتنی است در صورتی که این پرونده به عنوان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک دادخواهی سنخی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یا کلاس اکشن در دادگاه مطرح شود، یکی از بزرگترین شکایاتی خواهد بود که اپل در تاریخ خود با آن مواجه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone