🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37432.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ اپیزود پنجم: سیاه و سفید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و تشویش به وجود می آورند. در این بین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - جذاب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - اگر شما هم مثل ما به دنبال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

MARVEL Strike Force

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آنلاین است

در هفته ای که گذشت شاهد عرضه دو عنوان از سوی کمپانی دی سی و مارول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - در فاصله زمانی چند ساعت از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم بودیم، ابتدا MARVEL - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - Strike Force که به طرز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - عجیبی هم نقدهای خیلی مثبتی را از بعضی سایت ها دریافت کرد و سپس DC Unchained که با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - وجود نداشتن نکته جدیدی ولی باز توانست سرگرم کننده ظاهر شود.

همانگونه که در معرفی نسخه بتا گفتیم، در مارول استریک فورس حداکثر پنج شخصیت را از میان قهرمانان دنیای مارول انتخاب می کنید و در جنگ های نوبتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - به مصاف دشمنان می روید؛ هر بار با یک کاراکتر به سمت دشمن هجوم می برید و سپس نوبت به جبهه مقابل می رسد. این روند نیز تا زمانی که یکی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - تیم ها ببازد ادامه می یابد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

MARVEL Strike Force

سازنده: FoxNext Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 147 / 79 مگابایت زبان:

DC Unchained

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آنلاین است

دیروز به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدیدترین ساخته دی سی روی اسمارت فون ها پرداختیم و ساعاتی پیش بالاخره بازی به عرضه جهانی رسید. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - در حال حاضر که این مطلب را می نویسیم، DC Unchained نظرات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران را جلب کرده و موفق شده امتیازات بالایی در گوگل پلی به دست بیاورد.

طبیعی هم است، جزییات طراحی کاراکترهای بازی بالا بوده و جمع آوری این حجم از ابرقهرمان و ضدقهرمانان در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنار هم چیزی نیست که همیشه روی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - موبایل ببینیم. در DC - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - Unchained سه شخصیت را انتخاب می کید و هر مرحله با چندین نفر می جنگید. اگر پیروز شدید به مرحله بعد می روید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

DC: UNCHAINED

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 1100 مگابایت زبان:

JYDGE

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آفلاین است

علاقه مندان به بازی های اکشن، به خصوص کسانی که دیوایس های اندرویدی دارند، هفته خوبی را سپری کردند. در کنار بازی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - های ابرقهرمانی مارول و دی سی، آخرین اثر سازندگان بازی خوش ساخت Neon Chrome نیز به اندروید آمد. همانند دو بازی قبلی این استودیو، JYDGE هم عنوانی اکشن با دوربینی از بالا است.

در بازی کنترل پلیسی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشته و حالا با هر اسلحه ای که دارید باید دشمنان را از بین ببرید. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - JYDGE به خاطر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - طراحی خوب مراحل، تنوع گیم پلی و گرافیک بالا نقدهای مثبتی را از سوی کاربران پی سی و کنسول های خانگی دریافت کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و مطمئنا تجربه بازی حالا با صفحات لمسی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - خالی از لطف نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

JYDGE

سازنده: 10tons قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 389 / - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - 286 مگابایت زبان:

Honkai Impact 3rd

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آفلاین است

از طرفداران انیمه های ژاپنی هستید؟ بهترین گزینه ممکن برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - شما همین Honkai Impact 3rd است؛ بازی با گرافیک سه بعدی، طراحی هنری زیبا، مکانیزم های گیم پلی خاص، صدها اسلحه و قابلیت چرخش 360 درجه دوربین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک تجربه شبیه کنسولی را روی موبایل برای تان به ارمغان می آورد. در Honkai Impact 3rd نقش فرمانده ای را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارید که باید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - با بزرگترین فاجعه رخ داده در تاریخ بشریت رویارویی کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

Honkai Impact 3rd

سازنده: miHoYo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2900 / 1030 مگابایت زبان:

Candleman

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آفلاین است

یکی از تحسین شده ترین پلتفرمرهای سال گذشته حالا روی اسمارت فون ها، عنوانی دلنشین که با داستان احساسی و استفاده جالب از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - نور توانست جایزه های زیادی به دست بیاورد. Candleman داستان شمعی را روایت می کند که تنها ده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ثانیه می تواند روشن بماند. بنابراین از این فرصت باید به خوبی استفاده کنید و با نور شخصیت اصلی بازی، معماها را یکی پس از دیگری حل نمایید تا او به جوابش برسد: چرا من با بقیه متفاوت هستم؟

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

Candleman

سازنده: CMGE قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 743 / 387 مگابایت زبان:

Umiro

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آفلاین است

Umiro از آن دسته بازی هایی است که این روزها خیلی کمتر از گذشته روی اسمارت فون ها میبینیم، عناوینی که با خلاقیت هایشان نشان می دهند که بازی های تلفن های هوشمند چیزی بیشتر از کپی از ساخته های کنسولی یا رایانه های شخصی هستند. Umiro جهانی سیاه و سفید را به تصویر می کشد.

در هر مرحله با ایجاد مسیرهایی بین الماس های مختلف، آن ها را به دست آورده و به جهان بی رنگ بازی رنگ های گوناگون می بخشید. شاید در نگاه اول طراحی هنری Umiro کمی شبیه به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - مانیومنت ولی به نظر برسد ولی از لحاظ گیم پلی بازی کاملا هویت خودش را دارد و به همراه موسیقیش زیبایش سرگرم تان می کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

Umiro

سازنده: Devolver Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 386 / 93 مگابایت زبان:

Life is Strange

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

  • بازی آفلاین است

بالاخره پروسه عرضه لایف ایز استرنج روی iOS به اتمام رسید و این یعنی به زودی می توانیم منتظر نسخه اندروید باشیم؛ چند روز پیش استودیو - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - سازنده بازی دو قسمت پایانی این عنوان را در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپ استور منتشر کرد تا دارندگان آی دیوایس ها شاهد پایان ماجراجویی کلویی و مکس باشند.

قسمت اول لایف ایز استرنج رایگان بوده و اگر در خرید بازی شک دارید، می توانید ابتدا آن را تجربه کنید

لایف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایز استرنج داستان دختری با نام مکس را روایت می کند که برای تحصیل به یک شهر دیگر می رود، غافل از اینکه قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می آورد. از لحاظ گیم پلی بازی شبیه به بازی های استودیوی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - تلتیل، سازنده واکینگ دد، است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاویان نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
من از شهر صایین قلعه هستم و مشکلی که با مایکروفر وست پوینت WMS17M دارم این است که هنگام استفاده، فقط چند ثانیه کار میکند و سپس از کار می افتد.

آیا کسی می تواند راه حلی برای این مشکل پیدا کند؟ شاید بخشی از داخل مایکروفر خراب شده باشد، به نظرم بهتر است به تعمیرگاه مربوطه در شهر صایین قلعه بروید و تعمیر آن را با افراد ماهر انجام دهید.

به دلیل لحجه جنوبی که صحبت می کنم، ممکن است برای شما کمی سخت باشد که من را بفهمید، اما من تلاش می کنم که برای شما ساده تر صحبت کنم. از اینکه این مشکل را با شما به اشتراک گذاشتم خوشحالم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone